Etkilemekten kastınız nedir? Insanlar bunu giydiğiniz de off ne güzel kız mi diyecek ya da waow demesini beklemeyin. Fotoğrafda ki etek pardon etek demiştim etek dışında her şeye benziyor. Normalde kıyafete göre kimseyi yargılamam ama her şeyin ahlak sınırı var.
Anlamadığım niye herkes burda ahlak bekçisi kesilmiş. Ne zaman 4 4 Luk insanlar oldunuz da başka insanları yargılama seviyesine ulaştınız. Yorumları okudum herkes namus bekçisi ahlak bekçisi. Ne farkiniz kaldı şimdi "gecenin o saatinde kız başına orda ne işi vardı" veya "kadın kuyruk sallamasa erkek peşinden gitmez" gibi sözler söyleyen pisliklerden.. insanları dış görünüşüne göre yargilamak hanginizin haddi. Biz çok kapalı gördük içinde neler saklayan. Biz çok namus bekçisi ahlak bekçisi gördük içinde bastırılmış abazaliklar bulunan. Kusura bakmayın da herkes kendisini duzeltse herkes kendisinin hatalarını görüp bunları doğru yola sokmaya çalışsa etrafa bakıp başkalarının kusurlarıyla veya hatalarıyla uğraşmak yerine, dünya çok daha güzel bir yer olurdu... !!!
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Etkilenmem. bir kadının vücudunu beğenebilirim tabi ki ama etkilenmek o kadını cinsel obje olarak görmek anlamına geliyor. kadınlar giyimi ya da ne fizikleri etkilenmemi sağlamıyor daha çok kişilik karakterine ruhuna ve düşüncelerine fikirlerine bakarım diğer kızlardan ayırt edilen özellikleri bunlardır çünkü. fizik herkeste var.
Ben etkilenmedim nedense, etkilenmem için öncellikle duygusal ya da fiziksel olarak bir şeylerden etkilenmem gerekli. Kadın güzel, etkileyici ama kesinlikle bende uyanan bir his olmadı. Olmuyor kolay kolay... Ama duygusal olarak hoşlandığım ve etkilendiğim bir kadının ufacık göğüs dekoltesi bile beni mıktanıs gibi çekiyor. 😉
kadın güzel bakımlı açık teşhir ediyor kendini her erkeği geçtim kızlarda bakar buna delikanlılıkla ne alakası var bunun yazmış bazıları kimi kandırıyorlar... bende sevgilimle kafeye gidiyorum böyle açık olmadığı halde fiziğiyle boyuyla dikkat çekiyor kızlar daha çok bakıyor.. bakıyor diyede suçladığım yok atarlı ergen gibi
Normal şartlarda insanların giyim tarzlarına karışmam yargılamam da ama sırf prim yapmak, takipçi kasmak ya da para için soyunan insanlardan tiksiniyorum.
Medeni insanlar neden etkilensin? Yalnız bizim ülkede birçok erkek abazan olduğu için öküzün trene baktığı gibi bakar. Neden mi? Medeniyet görmemiş varlıklar.