Guncell
Herkesin hayatında dönüm noktaları olmuştur. Sizin?
Guncell

Dönüm noktası çoğu zaman olumlu durumlar için kullanılır..
Kötüye giden yaşantıya etki eden bir detay, olayları tersine çevirir ve mutluluğa doğru yeni kapı açılır kişiye.
Benim bu dönüm noktalarım 2 yola sahipti her zaman..
Kötü ve biraz kötü..
İsteyerek, uğraşarak, çabalayarak ve ısrarla hep kötüleri, en kötüleri seçtim. Bilerek acı çektim, gerçekleri net görebileyim, ağzımın payını alayım diye.
Aldım ve gayet memnunum. Neden mi?
Başımı ağrıtan insanlar yok artık..
Üzülmeme sebebiyet veren kişiler benden artık çok uzakta..
Kaybettiğim en büyük değerlerimi hesaba dahi katmıyorum, onlara sadece alışabildim, tek yolum vardı çünkü...
İçtenliğin için teşekkürler
Ben teşekkür ederim..
Cevap
6Cevap
2011/10/8 bu tarihte değiştim... Bir kaza sonucu sakatlandim öğün dünya insanlar.. herşey değişti gözüm ben değiştim
Henüz öyle bir noktam olmadı
Aşık bile olmadım çok boş ve monoton bir yaşamım var sanırım
Anlatacak çok şeyim olsa da pek emin değilim anlaşılmak istediğimden...
2 gün önceki uyumam oldu
Var ama o noktadan dönemedim galıba
Himm. Neden knks
aşk
sanırım
Travma gecirtiyor bazen. Zor iş sevmek sevilmek
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?