
Odam karanlık saatin tik takları dışında duyduğum hiçbir ses yok..
Telefonum zaten uzun zaman sessizde kimsenin aradığı yok
En son ne zaman bir mesaj geldi hiçbir fikrim yok..
Zaten geçip giden bu ömürde kimsem yok..
Yalnızlık..
üzerine nice şiirler şarkılar yazılmış bir duygu..
Biraz can acıtıcı biraz huzur verici bir duygu ama sonsuza kadar katlanılabilecek bir duygu değil bana göre şimdi herhangi bir nedenden dolayı yalnız olan ya da yalnızlığı seçmiş arkadaşlar bir ömür yalnız olabilirim diyecek şu anki psikolojileriyle ama öyle değil maalesef..
Uzun süren yalnızlıkların en sonunda can acıttığı bunalttığı bir gerçek..
Ama bazen aramızdaki istisnalar yok değil bir ömür yalnız kalan insanlar gün geçtikçe artıyor gibi belki sonsuza kadar yalnız kalmaktan mutlu değiller ama belki başka seçenekleri olmadığından belki de canlarının acıdığından dolayı aşırı derece üzüldüklerinden dolayı bu şekil de yaşamayı tercih ediyor olabilirler.
Peki siz ölene kadar yalnız bir hayat yaşayabilir misiniz, sahi siz yalnızlığa ne kadar katlanabilirsiniz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer