"Kırk kez okşa, bir kez attığın taş kadar hatırlanmaz" İnsan, 40/1 değere sahip kötülüğe, hattaya neden sarılır?

O kadar güzellikleri, hakikatleri unutup neden küçük bir kötülüğü, hatayı nazara alıp diğer bütün koca gerçekleri heba eder, çöp eder. Neden?
Koca bir inat mı? Aptallık mı?
?
Kırk kez okşa, bir kez attığın taş kadar hatırlanmaz İnsan, 40/1 değere sahip kötülüğe, hattaya neden sarılır?
"Kırk kez okşa, bir kez attığın taş kadar hatırlanmaz" İnsan, 40/1 değere sahip kötülüğe, hattaya neden sarılır?
Cevapla