Hata insanlar için vardır, tecrübe kazanmak için, fakat hata yaptığınızı bildiğiniz halde tekrar eder misiniz aynı şeyi?


Aynı hatayı kim tekrarlamak ister ki...
İnsan kendinden soğur...
Aynı hata tekrarlanıyorsa ya şahsın seçeneği yoktur...
ya da elinden tutan...
Kim bile bile lades derki insan doğasına aykırı bir kere...
Hatamin tekrarı olay üzerineyse hata olmaktan çıkar.. fakat genel olarak hataysa olablir hepimiz insanız hata yapa yapa öğrendik herşeyi..
İnsan aynı hatayı ikinci kez yapabilir ama üçüncü kez yapması onun hatası değil ahmaklığı olur.
💫💫
Cevap
15Cevap
Hata yapmışsam bunu her zaman kabul ederim.
İnsanız ne yapalım. Keşke hayvanlar gibi ders alabilsek
Kime göre neye göre hata olduğuna bağlı yaptım derim
Demem hatayı tekrar yaparım ben bir şeyi yapıyorsam hata olsa da tekrarlarım.
Hatasız insan olmaz ama. bunkafa ile aynı hataları yapmam :)
her hata bakiredir tekrarı olursa mevzu zevke girer
Her seçiş bir vazgeçmiştir hatayla yaşaması lazım ozaman insanın istediği şeye yönelmesi gerekir veya yönelmeliyiz
Her hata bir tercih sonucudur.
Hatamın tekrarını bir daha yapmam.
derim.
Ben nerede hata yaptım diyebilirim
Hatamı tekrarlamam
Insan bu Beşer şaşar demişler
rahatça derim
Derim
derim yüzsüzüm
Demem
tekrarlamam
bir daha tekrarlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?