
Daha önce yaptığınız bir hatayı bir kere daha tekrarladınız mı?

İlk yapılan hatalardan ders aldım. Arada o hatalari tekrarlıyorum çünkü hata gibi gözüken şeyler hayata bize dersler çıkaartiyor işime yarıyor ya arada kullanıyorum ama nadiren.😉
Oluyor bazen tekrarladığım zamanlar. pek haz etmeyip, kınasam da her zaman durum ve şartlar aynı olamayabiliyor. en önemlisi duygular ve mantığın çatıştığı yerde mantıklı kararlar almak çok zorlaşıyor. bu yüzden tekrarlanabiliyor.
Evet, tekrarladım. Üçüncü kez tekrarlıyor oldum ki, pişmanlığımı göz önüne getirerek kendimi engelledim. Tekrardan o pişmanlığı yaşamamak adına...
Bir hataya düşmek istersen düşersin, durmak istersen durursun.
Cevap
11Cevap
Hatalarda tekrara düşmeyecek kadar özveriliyimdir. Hayır daha önce yaptığım hatayı hiç tekrarlamadım.
Hatalarımı tekrar etmem ama bazen çok istediğim konularda aşırı ısrarımdan bir takım şeyler oluyor.
O kadar özgüvenliyim
Evet tekrarladım, sonucunun aynı olacağını tahmin etmeden tekrarladım maalesef.
Evet, hatalar ilk yapılışta zor oluyor. Sonrasında tekrarı çok basit geliyor.
Olabilir bazen insan salaklığa doymuyor
Evet aldatıldığım halde 2 defa affetmek ve 3. Kez aldatılmak.
Hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Olduğunu söyleyenler olayları kısıtlıyordur. Benzerini yaşamıştır. Üzerine düşecekse ayrı ayrı değerlendirmek daha faydalı olur
Evet çok oldu
İstisnasız hep. Gidiş yolu hoşuma gidiyo sanırım
evet çok kez tekrarladım hemde
Çok nadirde olsa arada oluyor.
Üçe kadar yolu var, sonra ağır bir karar alırım.
birçok hatamı tekrar tekrar yaptım..
Yıldırım'ı aynıbyere 3 4 kez düşürsüğüm oldu
Evet
Tekrarladım.
Çok oldu
Evet yaptım
maalesef
Evet
Malesef evet
Evet
Kafama sıçıyımki evet
Hayır.
Evet ne yazık ki.
Defalarca hem de🤪
Eveett.
Evet bir çok kez
Tekrarlamadım
Hayır yapmadım
40 kere tekrarlarm
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?