Ne yaptıysam kendime yaptım, neyi başardıysam tek başıma başardım diyorum. İnsan herzaman imkansızı sever ya; onun gibi geri dönülmesi imkansız bir evreye dönmeyi çok isterdim. Fakat anlamlı anılar biriktirdim, bu bir gerçek. Güzel insanlarla tanıştım. Güzel insanları çok sevdim. Layıkınca sevildim. Delikanlı gibi dimdik hallettim bütün işlerimi. Ne kadın olmamın arkasına sığındım nede gücümden taviz verdim. Bir cümleyle yere serdiklerimde oldu, kavgalarımda. Yaşadım evet. Keşke hala yaşıyorum diyebilseydim.
Düşünüyorum ama bunda çok kitap okumamın da etkisi var insan okuyunca yaşıyor da bence deneyim kazanıyor bakış açısı değişiyor. Her anı hissederek yaşarsak böyle düşünürüz acıyı da sevincide dolu dolu yaşamamız gerejtiğine inanıyorum insanın acılardan olgunlaşmaya da ihtiyacı var çünkü.
Parasi olan dolu dolu yasar... ben 25 yasima kadar essek gibi calistim gözumu acamadan 25 ten sonra evlendim 2 cocuk ve hayat mucadelesi derken 30 olduk... hayatim guzelmi guzel ama dolu dolu eglenceli gecmedi hic... simdi bakiyorum da sucumuz fakir dogmakmis... zenginin bebesi ne hayat yasiyor mk...
tabikii 18 yaşımdan 26 yaşıma kadar istanbulun altını üstüne getirdim... 26 dan sonra antalya bodrum tarafı sımdı de uslandık sakaryaya kendimi kapattım.. ama hala daha dolu dolu yaşamaya devam ediyorum
Düşünüyorum. Ben yaşadığım hiçbir yasta, yaşımın insanı olamadım. Her yaşımı yaşarken olmamam gereken yerlerdeydim, ama şimdi tam da olmam gereken yerdeyim. Zor olsa da güzel oldu😊
Dışarıya sıradan gösterip kendi içimde kendi kendime çok dolu dolu hareketli bir yaşamım oldu gördüklerimden ve yaşadığım bir çok şeyden kendime güzel seyler katıp iyi dersler çıkardığıma inanıyorum
Çok şükür iyisiyle, kötüsüyle, gâh eğlenceli gâh sıkıcı zamanlar oldu. Kendimi geliştirme adına baya eğitimlere katıldım. Umarım o durumlar gelmez ki buna ihtiyaç kalmazm
Hayatımı hep başkalarının isteklerine göre yaşamışım. Şimdi bu durumu değiştirmeye çabalamak bile beni ruhen yoruyor. Kendim için kendi hayatımı inşa etmeliyim.
Evet. Harika bir ailem ve harika bir çevreye sahibim, her anımı keyifle yaşadım yaşıyorum. Bu hayatta nasil durmam gerektiğini ve nasıl güçlü olunması gerektiğini bana onlar öğretti♡
Evet tabikide İstanbul'da doğmak büyümek bir lütuf gençliğim beyoğlu tarlabaşı eminönü tahtakale fatih de gecti her kula nasip olmaz neler neler gördüm be