Hayatıma aldığım insanları burcuna göre değerlendirme yaparak almam. Benim için önemli olan önce ahlâk, edep, saygısı, hoşgörü, güvenilirlik ve kültürüdür. Boş insanı hava sahamda uçurmam. Düşürürüm ⚠️ 😀😀
Ben de Aslan burclarini pek sevmiyorum cunku cok alinganlar Akrep de biraz alingan ama Aslan mi aman aman. İkizler de biraz tuhaf insanlar oluyorlar en iyisi yengec canim kendim ❤️
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şu yorumu sanki ben yazdım (aslanda fena yazackatim başağı da yazacaktım da çok yazarsam linc yerim diye sustum )
Bu kadar basit düşünceli bir insan değilim.. Tabiki bende burçlara bakarım ama insanı hayatımda etkisi olmayan bir şey için kategorize etmem asla.. Yapan da bilemiyorum artık...