Kötü düşünme iyi düşün iyi olsun derler, peki gerçekten iyi düşününce iyi oluyor mu?

..
..
Karamsar olduğunda ya da mutsuz ne bileyim kendini yalnız hissettiğinde attığın bir duruma şöyle yorumlar gelir..
Çok kötümsersin biraz iyi düşün iyi olsun...
İyi düşünmezsen kötülükler seni bulur..

Herkesin tesellisi bu yönde aslında yaşadığın sorunun temeline inme zahmetine girmez kimse ya da sorununu dinleyen de iyi düşün iyi olsun der geçer

Gerçekten hayatınızda iyi düşündüğünüz de yaşadığınız kötü şeyler bir anda gitti mi?
Yoksa bu insanların sorunlarınıza karşı umursamazca sizi avutması mı?
Kötü düşünme iyi düşün iyi olsun derler, peki gerçekten iyi düşününce iyi oluyor mu?
Cevapla