Kardeşimin sevgilisi ile ciddi bir konuşma yapmam gerekiyor lütfen yardım edin?

Şimdi benim 4 yıldır kardeşim dediğim çok yakın bir erkek arkadaşım var adı Kürşad. Kürşad'ın bugune kadar 4 tane sevgilisi oldu. 4'undende ayrılma sebebi benim 1. si kurşadın bana bağlılığı yuzunden ayrılmıştı. 2. Si benim kurşadla aramdaki bağı kıskandı 3. su biraz çirkefti benimle kavga etti bana sataştı kurşadın yanında kurşadda dayanamadı ve kızdan ayrıldı 4. Sevgilisini de kurşadın annesi ve ben beğenmediğimiz için Kürşad ayrılmıştı. Kürşad'la biz gerçekten çok yakınız ailelerimiz birbirini tanır ve sever onlara yatıya falan giderim çok iyi bir arkadaşlığımız var hiç bir zaman kopmadık 4 sevgilisini çok sevdiği halde benim yüzümden ayrıldı hepsinden bu bana vicdan azabı veriyor. şimdi yeni bir sevgilisi var. Kızda güzel bir etki bırakmak istiyorum ki kurşadı benden kıskanmasın ve kardeş olduğumuza inansın istiyorum yarından sonra tanışacağız ve kızla bir konuşma yapmalıyım fakat ne diyeceğimi bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var bu sefer kardeşimin mutlu olmasını istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ya abi öyle demeyin çocuk kardeşim kızlar çocuğun yanında beni görünce direk terkediyolar yavrum benim yüzümden doğru düzgün bir ilişkisi olmadı.
Kardeşimin sevgilisi ile ciddi bir konuşma yapmam gerekiyor lütfen yardım edin?
Cevapla