hayatınıza hiç ikizler burcu erkeği / kadını girdi mi sevgili arkadaş vb. olarak?
ve neden bu kadar sevilmiyor bu burç sizce?
ve neden bu kadar sevilmiyor bu burç sizce?
bizi yanlış tanıyorlar ön yargılarla karşılaıyoruz hep
ruh halimiz değişken olduğu kadar her yere herşeye uyumludur
bir anda sıcak kanlılığımızda hiç tanımadığımız bir insanın dert ortağı olabiliriz
gerçekten zeki bir burç grubuyuz ve bunu insnalara faydalı olarak kullanmayı sever ikizler genelde
çok iyi arkadaş olur ikizler
daha sayayım mi
tabiki kötü yönlerimşz var genel olarak
gevezeyizdir ama boş konuşmayız
sıkılganlık çok fazla olabiliyor ama bundan da hemen kurtulabiliriz gibi
Ikizler burcuyum bizi sevmeyenler çok sevenlerde çok bizdeki ikna yetenegi zeka ve fantasi kimsede yok çok çabuk dusunebiliriz ve espritueliz ;)
işte bu yönlerimizi de görsünler =))
melasef ikizler burcu bir arkadaşım oldu
hiç sevmem ikizleri hiç anlaşamam
bana göre ikiyüzlü ve yalancılar
Burçlara kesinlikle inanmıyorum. Fakat, en sevmediğim kuzenim ikizler ve HİÇ iyi anlaşmayız :o
ama bir düşün bende ikizlerim =))
Cevap
4Cevap
en iyi anlaştigim burc , 18 yillik arkadasim ikizler burcu severim ikizler burcunu :)
dengesiz odukları için :/ dakikaları dakikalarına uymaz, değişken ruh haline sahipler, insanı bunaltırlar.
hazır başlamışken bir iki tokatta atsaydın =))
Allah razı olsun =))
İkizler burcundakilerin bir dedikleri bir dediklerine tutmazlar
cümleyi tekrar kur başaracaksın ;))
özel ya da değil çok tanıdım ikizler. özel insanlar her zaman için ama dengesiz oldukları da aşikar. çözmekte zorlanmıyorum ama yıpratıcılar.
evet bu yönümüz var. =))
ikizler iyidir cana yakın girişken neşelidir dengesizliklerini de var ama genel olarak uyumlu ve eglencelidir korkulucak bişey yok sempatikiz:D
Tabii...
Kuzenim İkizler, bir kaç arkadaşım keza öyleler... Bir sıkıntım olmadı hiçbiri ile...
işte her ikizlerin arkadaşı olması gereken kişi =))
Beklerim...
Sevilmiyor mu cidden bu burç ya :/ Demek ki ben bu yüzden bu haldeyim.. :/
Annem ikizler burcu... bunun dışında kimse yok sanırım.
sevgilim ikizler burcu, ve gayet iyi..
neden böyle bir düşünce oluşmuş onu anlamadım?
genel bir problem mi var ki bu burçla alakalı?
Arkadaşım ikizler burcu. Ben de sevmiyorum bu burcu, neden bilmiyorum.
beni cok severler oysaki <3 ^-^
burcunu ilk duyduklarında verdikleri tepki?
Pek ilgilenmiyorum burclarla
basgan
Bizi sevsinler :(
sende mi ikizlerdin =))
yok biraderim bende ikizlerim o yüzden sende mi ;))
sürekli aynı şeyi yaşıyorum buara. bu bir isyan aslında =)))
ne hikmetse sana çalışıyoz skngfdlmgfç
bekar bir tanrımız var işe bak dfdsdf
sie magarana dön fdkgnflhşg
ben ikizlerim
bende ikizlerimde burcunuzu sorduklarında ikizler dediğinizde bir surat ekşimesi olmuyor mu =))
işte bende bunu merak ediyorum =))
Burcunu sormuyorum ya sffgsfs
Sevmem.
niye ama =))
biraz sıkkınız sanırım =))
Geneli takintili
var öyle bir durum =))
maalesef oldu
sevgilime girdi:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar