Genelde hangi özelliğiniz ile karşı cinsi etkilemeyi başarırsınız?


Eğlenceli biriyim, biraz Geek, biraz esprili... baştan çıkarmıyor bunlar ama her iki ilişkimde de, hep çok sadık oldular bana karşı. Bağlandılar yani çabucak... Bu marifet mi bilemem de, aklıma bu geldi :D
Sen turunun sin orneklerindensin kendine dikkat et
Sanırım hareketlerimle karakterimle bazen bir bakışım bir gülüşümle bazen olgun konuşmamla genelde zekamla ancak boyum ve fiziğimle de çok ilgilenen insan var 😍🙏
@9başlıtuğ o benim kısa saçlı halim moruk haberin olsun 😂
@9başlıtuğ eyw knk 😂 eski halim şimdi saçlarım uzun
@9başlıtuğ tbt ne demek bilmiyom sosyal medya dilinden anlamıyom kanka ben
Enerjim yüksek seytan tüyü varmış oyle diyolar🧞♀️🧞♀️
Baştan çıkarıcı bir özelliğim yok ama çileden çıkarıcı bir özelliğim var.
T şk
Cevap
95Cevap
Hiç bir baştan çıkarıcı özelliğim yok. sadece bazı kızlar beni tatlı buluyor. beni kırmamak için mi gerçekten mi bilmiyorum
Bu konuda iyi değilim pek sanırım. Hiçbir özelliğim.
Dış görünüste gamze ve gözlerim. Huy olarak dobraligim ve güleryüzlu olmam.
Sevdiğim biraz fazla kıskanç o yüzden yaşadığım bile onun için büyük bir olay halbuki hiç bisi de yapmıyorum.. Neymiş efendim saçım niye bu kadar havalı gözüküyor muş, vay efendim gözlerim neden böyle bugulu bakıyormuş ve vs:)
Kadınlar 3P'ye bayılır: Piclik Para Psikopatlık
Ama bende sadece 3E var: Erdem Efendilik Entelektüalite
Sonuç ben onlardan uzakta onlar da istediği kucakta.
Bana bu dünyanın ötesindeki umutlar onlara dünya dolusu mutluluklar diliyorum.
Ben baştan çıkarmıyorum,
Onlar benim şiirsel cazibeme kapılıyorlar..
(Bu da çok iddialı oldu)..
Konuşma ve tartışmalarımdan etkilenenler olmuştu..
Benim ses tonum ve dudaklarım çıkarıyor fiziksel olarak. cok kez söylendiği için dile getirdim hallerimi doğal ve samimi bulduklarını söylüyorlar genelde bu hoşuma gidiyor.
Bilemiyorum bastan çıkana sormak lazım ellerimi beğenen var gözlerimi gülüşümü beğenen var herkesten farklı şeyler duydum
Aslında hicbir özelliğim yok karşı tarafın nasıl ilgisini çekiyorum bilmiyorum. Kıvırcığım belki bu bir etken olabilir
Kimseyi baştan çıkartmak istemiyorum. Birilerini baştan çıkaran insan en başta kendi baştan çıkmıştır ki Allah yazdıysa bozsun.
Öncelikle bok kokumla cezbederim. Sonra tipsizliğimle mest ederim. En son şerefsizliğimle de gasp ederim. Böyle şeyler yaparım sanırsam.
Her karşı cinsten duyduğum laf şu maviş gözlerin sarı saçların beyaz tenin.🙈🤣
Doğru diyorlar 😉
Saf olmak birilerinin kırmasına izin vermek çok çekiciyim olmaz olsun 😂
😈 kışkırtıcı olabiliyorum bazen tabi mizahta önemli bunu yaparken 😅
Gülüşüm olduğunu söylerler ve de çok tatlı olduğumu
Beni adam döverken görmek, onu tahrik ediyormuş. Tam bir sapık yakında salarım.
Dış görünüşüm karşımdakini eriyip bitirmeye yetiyor zaten hele o bakışlarım 😉
Kimseyi baştan çıkarmamaya özen göstetiyorum 😄😄😄
Eskiden olsa konuşmalarım derdim de şimdi bilemiyorum
Samimiyetin
Sustum :x
Zeka ve naiflik derler dudaklarım ve burnumu da çok severler.
Yln
Bol para yedirmem binlerce müşteri leri ile yatmasını görmezden gelmem
Tatlı olduğum tepkisini aldım. Özellikle bu sorunun cevabını hiç almadım
öyle bir özelliğim olduğunu düşünmüyorum. yazık bana xd
Buluşma sonrası partneriniz ne derse o
Sınırlamak çok zor ve saçma aslında
Verdiğim sert sözlü cevap veya davranışla. Bir daha soru veya kelam etmiyorlar zorunlu olmadıça. 😎
Şuraya da "karşı cinse sormak lazımm" diye klasik bir cümle bırakalımm.. 🤷♀️
Dürüstlüğün ve nazikliğim. Dobra olucam diye insanları da kırmam.
Her erkek Farklı yerlerden etkilendiğinden farklı olur
öyle bir özelliğim yok
Bakışların bir bakışta Bakışlarım Bir Bakışta ayarlarım
Hiçbir özelliğim çıkarmıyor demek ki hala sap olduğuma göre
Karşı cinsi baştan çıkaran özelliklere sahip değilim
Bilemiyorum etkilenen kişilere sormak lazım. La adamlar beni neden seversiniz
Ağzım iyi laf yapar. Elim yüzüm de düzgün fizikte iyi.
Zaten elin yüzün fizik düzgün olmazsa başta çokta takmiyorlar malesef gerçekler.
Sonra ağzında laf yapiyorsa daha ne olsun
Öyle aman aman baştan çıkaracak bir tarafım yok.
Yaklaşım, üslup, kendime güvenim.
Sanırım tek el cepte basa arkasında dosyalara bakarkenki halim ben de yeni farkettim 🙂
Ben çok çirkinim dır kalbimin güzelliğini sevsinler 😂
Yani çok fazla olduğunu söylerler ama ben fark edebildiğim kadarıyla... Kişiliğimi zekamı ve samimiyetimi çok beğenirler...
Genellik fiziksel oluyor o bakiyom sogukmu iki yanastin mi hemen kopegin zaten
Hiçbir özelliğim baştan çıkarmıyor daha doğrusu karşı cins yok ki baştan çıksın 😅
şu an var 😂
Tabi tabi
Karşı cins olmam yetiyor malum kızlar yokluk çekiyor
Kendim olarak, içten olarak, aklımı kullanarak. Ekstra bişe yapmam neysem oyum🙄
Beni beğenen çok ama benn herkesle uzunca konusamiom içime sönmediyse ki sezgilerim muhteşem ötesidir. Onun yanında enn sıkıcı insan olrm
Ben yürüyen cinselliğim 😆
Kimseyi çıkarmıyorum sorry
Cilveli olmak fjfkdkddl
Sesim gülüşüm bakışlarım
Bilmiyom karsi cinse sormali
Hicbirseyim cirkinim ben ))
Hiçbir özelliğim yok..
Şirinliğim ve kullandığım cümleler sanırım
Öyle bir özelliğim olduğunu düşünmüyorum 🙂
Bilemedim var mı acaba
oyle bir ozeligim yok
Bilmem karşı tarafta hic olmadim
umursamazlığım sanırım
Nerden bileyim ölçmedim ki hıaaa
Ben de bilmiyorum ki karşı cinsime sormak lazım
3 kelime;Akıl, Zeka, Mantık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?