AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Sonradan kötü olunmaz bence. Ya bağımlı olacaksın ya da akli dengeni kaybedeceksin
Bunamı özendin? Öyle davranan insanlara ya kısa cevap ver yerine oturttur ya da muhattap olma. Muhattap olmaman onları daha çok rahatsız edicek muhattap olmaaa
Öğrenirsen bana da öğret🥺
Zor yaa benden kötü filan olmz😕
Bubsoruyu soran kendini biraz zor değiştirir. Nasıl geldiysen öyle gidersen bence zorlama elinde değil çünkü
Kötüyle kötü olma rengin bacım, iyilik iyidir.
Üzücü bişey ama hep üzülen kırılan ben oluyorum
Kötü olduğunda ne kazanıcan
Kötü insanlar mutlu görünüyolar kalp kırıp geçiyolar bende öyle olmak istiyorum üzülen değilde üzen olmak istiyorum
Boşver takmamayı öğren iyi olmaktan pişman olma üzünce eline bişi geçmicek
Kalbine nifak tohumları ek!
Nasıl yapabilirim mesela?
İnsanların sana yaptıklarını kendine hatırlatarak! İnsanlara bol bol sinirlenerek.
Hmm denerim teşekkür ederim
Kötü doğulur yalnız tatlım sonradan istesende olamazsın.
Yola tukur
Yalan söyle
Dedikodu yap
Iki yüzlü ol
Kötü biri olmak değil de artık başkalarının derdini kendine dert etme bu şekilde daha mutlu olursun
Neden kötü olmak istiyorsun
Üzülmemek için
Bana mesela iyi davransan arsızlaşmam çünkü bir insanın bana iyi davranması hoşuma gider yani bende sana karşı iyi davranırım hemde krallar gibi
Herkes öyle değil... ben onları kırmamak için çabalıyorum ama karşımdaki insanlar öyle değil o kadar kaba ve kırıcılar ki çok özeniyorum onlara biraz bencil olmak istiyorum insanlar üzülür demek yerine banane ya insanlardan demek istiyorum ://
Peki
İyi olan biri başkasının canını nasıl yakmak ister ki?
Kimsenin iyi olmadığına inandığın gün kötü biri olursun zaten
Hiçkimseye iyilik de yapmam kötülük de yapmam bana uzak olsunlar gerisi boş
Kötü biri değilde bencil olabilirsin
E bende bencil olmak istiyorum işte azcık bencil olsam bile yeterli benim. için
Tavsiyen var mı bu konuda
Mesaj at yaptığım şeyleri yazayım :D
Badgirlllllll seniii yha
Kısmet inşallah badgirl olurum😒
Çocukken şiddet gördüysen kötü olabilirsin
Hiç şiddet görmedim kötü olmak şiddeten mi geçiyor
Ya ben azıcık bencil bile olsam yeterli benim için
Ok by
Klasik cevap😂
Ok by
Yav ne gerek var farkımız olsun
Sen kötü olamazsın...
Niye
Resimdeki şefkat sahibi kötü olamaz...
:///
:):)
sen kötü olmazsın ya iyilik işlemiş sana 😂😂
Nerden biliyosun belki olurum deniyorum
Burdan kaç kişiye kötü yorumlar yaptım sonra gülücük koyup kaçtım olmuyoya ://
ahahah kötüyüm ben kötüüü 😂😂
bende iyi bir insan olmak istiyorum
Değiş tokuş yapalım😕
benimle değiş tokuş yaparsan 1 saat dayanamazsın
Kötü olmaya mı 1 saat dayanamam
*dayanamaz mıyım
dayanamazsın
Öncelikle nikini değiştirerek başlamalısın
Ne gibi mesela?
kötü biri olmıcaksın... :D umursamaz olacaksın
Ben oldum ve col dah iyi oldu özümğ buldum
Nasıl oldun tavsiye?
Hayatını arlkadsınları hatta ailesdn ne oldugumu anlattım butun arkadaslarına mesaj attım nasıl bir kasar oldugunu artık oda mutlu bendr
Ama zarar vermek cok rahatlatıcı tavsiye ederim
Deniycem
Ama önce aylarca kötü olmamayı dededim ne serefsizligim kaldı ne it gibi götündrn kostugum yuzluluk ama sevgılı yapmaya drvam etti brn kötü olunca hayatını sıkınce rahatladi sımdı
Fıtratında yoksa olamıyorsun, çok denedim olmuyor.
Üzülmeye devam yani://
Bizde üzülenlerden olalım be
Off ben artık üzülmek istemiyorum üzen olmak istiyorum ((
İçimde yoksa olamazsın
Içinde
Bu sonradan elde edilecek bir yetenek değil
Şu iyi olmayla salak olmayı ayırın artık
Gel benle takıl seni yolsan çıkartayım
Çok saçma soru be ama kötü olana sor
iyiden kötü olmaz anca rol yaparsın bende aynıyım
Ben denedim olamassın
şeytan tokası al basla
Hakkını koruyacak kadar sert olabilirsin
İstesende olamazsın imkansız
Gene fark etmiyor ki dünya
İyiler çoğu zaman kaybediyor cidden
adamina davranmak gerekir
Olma
Niye iyi olmak can sıkıcı ama hep üzülen ben oluyorum
Kötü olunmaz kötü doğulur
Olamazsın öyle
Niyeymiş o
Kötü ve iyi olmak doğuştan
etrafındaki herkeze küfür et
Ediyorum ama yetmiyo
çok kolay
Nasıl? Tavsiye ver bana
ilk önce ağzını bozacaksın saygısız olacaksın
sonra kul hakkı yiyeceksin
Benim ağzım zaten bozuk küfür filan ediyorum
Ben azcık bencil olmak istiyorum sadece kendimi düşünmek istiyorum insanlar ne kadar üzülür demek yerine banane insanlardan demek istiyorum ((
Bende kötü burnu havada biri olmak istiyorum
Sen busun olamazsın istesende
İnsanlara hayır demekten başla...
Dünyayı iyilik kurtarıcak...
Yaa ne demezsin😒
İyilik yap, denize at!
balık bilmezse hâlık bilir deyip heybende tut manayı...
Önüne geleni döv
Durduk yere mi olmaz ki
Ya ben azcık bencil biri olmak istiyorum olamaz mıyım?
Bende istiyorum ama olmuyor ya
Kötü olunca iyi hissedecek misin sence?
En azından üzülmiycem bu kadar://
Açıkçası sanmıyorum. Aynı düşüncelerden bende geçtim ama iyi olmak beni daha mutlu ediyor. :)
Ama herkes bana kötü davranıyo çok kaba ve kırıcı oluyolar
Çevreni değiştirmeyi denedin mi? Bu arada Rengin senin ismin mi? Benim lisedeki resim hocamın ismiydi :)
Aslında yakın çevremdeki insanlar iyiler ailem en yakın arkadaşlarım
Onlar beni üzmüyolar diğerleri her gün karşımıza çıkan insanlar onlar çok kabalar
Ever ismim Rengin
Aman yakınların iyiyse uzakları sil geç. ya da yüz yüze gelince umursamaz ol. Dene en azından bende deniyorum..
Azcık bencil olmak istiyorum bencil olursam bile yeterli benim için
Insanlara kötü davranıyorum gece olunca sürekli düşünüyorum pişman oluyorum
Yok ya benden kötü olmaz😔
Eh bencilliği dene bakalım işe yararsa bana da haber et :D
Olur deniycem
Çok teşekkür ederim🙏🙏
Ne yaptım ki.. iyi geceler
Iyi geceler🙂
Ondan kolay bir şey. mi var
E banada öğretin
Ama senin kötü bir olmanı istemiyorum
Niye?
Diyorsun ya kötü bir olmak. istiyorum
Olamiycam galiba biri diyor insanlara hakaret et biri diyor iftira at biri diyor hatalarını yüzlerine vur
Iyide ben bunların hiçbirini yapamam durduk yere
Ben sana ne diyorum iyi ol iyilik yap
Üzülmeye devam edeyim yani ://
Bence üzülmeye devam
Peki ((
Çok iyisin
Biraz daha canının acıması lazım
Kolay ya
Nasıl bir öneri verir misin?
Karşıdan bakilinca enayi damgasi yememek için ilk kural hakkını yedirme susma kotu değil olman. gereken insan ol zaten kotu sandiklarimiz aslinda kendisini iyi savunan kisiler
Hakkımı yeterince savunuyorum mevzu bu değil mevzu şu insanları kırmak istiyorum beni nasıl üzüp kırıp geçiyolarsa öyle olmak istiyorum kötü olursam belki bu kadar çok üzülmem
Hayır kotu olma kendin ol çünkü yaptığın iyilik de kötülük de seni bir gün bulucak
Peki://
Neden ki
Artık üzülen değil üzen olmak istiyorum
Ya azcık bencil bile olsam grrçekten yeterli olucak ama yapamıyorum ya off😔
Uzulmussun zamanında ama için kötü değil, yapamazsın yani
😂😂😂
Neye gülüyorsun😂
Soruna
Ciddiyim ama ben
Umursama
Arsız neden arlanır çulda giyse sallanır
Ol reis olma diyen yok
Ol ol oteki tarafta da sürersin artık sefasını
Empatiyi bırak
Kötüler kazanıyor mu
Evet hiç üzülmüyolar kırıp geçiyolar
Alakası yok ya
Çok var hiç düşünmeden konuşuyolar karşıdaki insanın ne kadar kırıldığı umurlarıbda bile olmuyor
Bu kötü anlamına gelmez ki
Üzülen insan değilde artık üzen biri olmak istiyorum ((
Tarafsız ol daima her şeye aklınla bakarsan ne üzen ne üzülen taraf olursun sadece umursamaz olursun
Peki://
Teşekkür ederim🙏
Rica ederim evrensel insan olmayı bir araştır derim
Olma..