Bulimia Nervoza hastalığım var ve aileme söylemekten korkuyorum?

Eskiden kilolu bir kız iken cevre ve aile baskisi yuzunden sporla sağlıklı bir şekilde zayıflamayı başardım herkesin bana olan bakışı ve tavrı olumlu yönde değiştikten sonra ben insanlardan ciddi anlamda soğudum çünkü benim için zor bir süreçti ve her ne kadar şimdi iyi olsam da herkes gözümde sahte geldi bu benim depresyona girmemdeki ilk sebepti çünkü artık eskisi gibi o saf ruhum yoktu insanlar için kendimi degistirdigim için kendimden nefret ettim ikinci sebep ise yaşadığım iğrenç olaylar bahsetmek istemiyorum zamanla bu durum daa depresif bir hâl aldı ve zayıf olmama rağmen kendimi ağır hissetmeye kusarsam rahatlayacağıma inanmaya başladım eğer kusmazsam çok kotu hissediyordum yaklaşık bir yıldır böyle ve ciddi anlamda sagligimda bir degisme var yan etkilerini bu aralar cok goruyorum ama aileme fark ettirmedim bilmiyorlar eğer öğrenirlerse bana hakaret edecekler mal mısın sen falan bırak bunu derler ama kolay değil iste denedim olmuyor en fazla birkaç gün dayanabildim artık kendimi üzmek istemiyorum yoruldum bu yuzden ve ne yapmalıyım sizce?
Bulimia Nervoza hastalığım var ve aileme söylemekten korkuyorum?
Cevapla