Pesimist olduğunda kendini yemeğe mi verirsin, yoksa yastığa mı gömersin?

Pesimist olduğunda kendini yemeğe mi verirsin, yoksa yastığa mı gömersin?
Hepimizin arada sırada karamsar karamsar geçirdiğimiz günlerimiz oluyor. Sen o günlerde daha çok ne yapıyorsun?
Pesimist olduğunda kendini yemeğe mi verirsin, yoksa yastığa mı gömersin?
Cevapla