Konuşurken ne diyeceğimi bilemiyorum ve korkuyorum. Sizce sorunum nedir?

Çocukluğumdan beri dile getiremiyorum duygularımı.. soğuk biri olarak algılıyorlar hep beni. Ben de ağlıyorum, benim de hislerim var. Bazense çekingen biri sanıyorlar öyle de değilim... sadece kaygılanıyorum ne diyeceğimi bilmiyorum
Konuşurken ne diyeceğimi bilemiyorum ve korkuyorum. Sizce sorunum nedir?
Cevapla