13-14 yaşlarındayken merdivenlerden yuvarlanmıştım, etraf baya kalabalık tabi baya utanıp üzüldüm. Çaktırmamak adına bağdaş kurup gülmüştüm orda jsjsjsj şu an hatırlayınca da baya gülüyorum jsjsjs
Önceden üzüldüğünüz ama şu an hatırlayınca tebessüm ettiğiniz anılarınız var mı?
Var msbhejegskbd küçükken anneannemin mükemmel sofrasının ortasına düşüp batırdığımda utançtan renk değiştirmiştim. Şu an aklıma o anki surat ifadeleri geliyor ve gülüyorum.
Bende dükkanın camına carptim çok temizlemisler o zaman çok bozulmuştum niye bu kadar temizlemisler diye boş bulunup çarpmak hazirliksiz olmak nasıl hissettiriyor anlamış hayatıma bunun bilinciyle dev etmiştim 😂😂