
Tam tersi önceden güldüğümüz anların yeri bizde bugün gözyaşı olabiliyor...

Acıtanlar ne kadar aptalmışım dedirtirken güldüren anlar geçmişte kaldığı için bir burukluk oluşturabilir bazen.. özellikle hayatında değer verdiğin güzel anılar biriktirdiğin insan artık yoksa burukluk olması çok doğal.. Allah kimseyi sevdiklerinden ailesinden ayırmasın diyeceğim ama doğanın kanunu bu. Herkes birgün gidecek geride anılarını bırakarak.
Hak etmişsiniz rica ederim
Garip ama dinginleşmiş duygular aslında.
Yaşadığımız ilk an ki hisler zamanla daha durulmuş ve sindirilmiş oluyor.
Bir kaç ay önce düşüp ayağımı çatlattığımda ağlaya sızlaya herkese anlatırken şimdi kahkahalarla ve kendimle dalga geçercesine anlatıyorum.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar