“İnsan ağladığı anılarını gülerek, güldüğü anılarını ağlayarak hatırlıyor" çok garip değil mi?

“İnsan ağladığı anılarını gülerek, güldüğü anılarını ağlayarak hatırlıyor çok garip değil mi?
Zamanında bizi acıtan yaşanmışlıklar bugün tebessüm ettirirken,
Tam tersi önceden güldüğümüz anların yeri bizde bugün gözyaşı olabiliyor...
“İnsan ağladığı anılarını gülerek, güldüğü anılarını ağlayarak hatırlıyor" çok garip değil mi?
Cevapla