Merhaba, aramızda bipolar ya da borderline kişilik bozukluğu olan var mi?

Benim borderline a benzer belirtilerim oluyor,(ama cok hiperaktif olup depreslestigim anlar da var ki bu bipolari andiriyor ) uzun bir sure araştırma yaptım, uzmanlardan videolar izledim ve kendime cok yakın buldum. Acaba sizde de varsa konusabilir miyiz?
Merhaba, aramızda bipolar ya da borderline kişilik bozukluğu olan var mi?
Cevapla