Sosyal medyada beğenilme çabası psikolojik sorunlara yol açar mı?

Sosyal medyada herkes begenilmek ister doğru. Ama bunu bir takıntı haline getirmek asosyal bir kişiliğe bürünüp, insanlardan kendini soyutlayıp sadece sosyal medyayla kendini begendirme cabası süren insanlar var elbet. Sizce bu piskolojik sorunlara yol açar mı? Görüşleriniz değerli🙂.
Sosyal medyada beğenilme çabası psikolojik sorunlara yol açar mı?
Cevapla