Serdar Ortaç 'karabiberim' orada duydum güldüm de.. Bir insan böyle bir şey hissedebilir mi? Hisseden varsa bizler boşa mı yaşıyoruz?
Diye düşündüm...
Saçma sapan fanteziler işte. Ne kimseyi meze yaparım ne de kimseye meze olurum boşuna da yaşamış olmam krallar salonuna rezervasyon yapacak kadar asil yaşarım
Cevap
1Cevap
Boşa yaşıyorsun bence.
Tamam.. Meze olmadan ölmek daha fantastik..
Umarım bir an önce:)
Polyanalar ölümsüzdür..
İnsan unutulunca ölür.
Unutanın canı sağolsun...
Çok bağışlayıcı.
Ulvi kalbim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?