'Meze yapıp harca beni' demek istediği biri olmayan boşa mı yaşıyor?

Serdar Ortaç 'karabiberim' orada duydum güldüm de.. Bir insan böyle bir şey hissedebilir mi? Hisseden varsa bizler boşa mı yaşıyoruz?
Diye düşündüm...
'Meze yapıp harca beni' demek istediği biri olmayan boşa mı yaşıyor?
Cevapla