Son iki yıldır çok tembellestim ve mutsuzlaştim bu durumu nasıl çözebilirim?

Neden oldu bilmiyorum ama virüsten sonra özellikle hiçbir şey yapmak istemiyor canım kimseyi görmek istemiyorum eskiden çok umursamadigim şeylere fazla tepki göstermeye başladım içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor bir şeyler yapsam bile mutlu olmuyorum eskiden çok kolay mutlu olan biriydim ve çok fazla yemek yemeye başladım 2 yılda 20 kilo aldım😔 şu an fiziğimi de beğenmiyorum hayatımda memnun olduğum hiçbir şey yok galiba

Şimdi insanlar aç evsiz senin dert ettiğin şeye bak diyenler olacaktır ama lütfen demeyin bende biliyorum çoğu insandan daha rahat bir yaşamım olduğunu sorun hayatım değil hissettiklerim
Son iki yıldır çok tembellestim ve mutsuzlaştim bu durumu nasıl çözebilirim?
Cevapla