Gösteriş meraklısı insanlar hakkında fikriniz nedir?

Gösteriş meraklısı insanlar hakkında fikriniz nedir?
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp demiş atalarımız, görmemiş olmak da suç değildir, görmemişlik anlam kaybı yaşayan bir kelimedir, hepimiz ana karnından görmüş geçirmiş olarka doğmuyoruz sonuçta. Asıl hata gördüğü geçirdiği halde, sif insanların gözüne gözüne sokabilmek adına hava atmaktır.
Bir olay anlatırlar ama aslında anlatmak istediği sık sık vurguladığı şey saatinin markası, telefonunun ve arabasının üzerindeki logo, ve kullandığı parfümün adıdır. Karşı taraf bunu fark eder ve gözünde karşı taraf düşer. Unutmayın sizi kaliteli yapan kullandığız şeylerin fiyatı değil, karakterinizin mukemmelliğidir. Kullandığınız pahalı ürünler ile kendinizin değerini arttıramazsınız, aksine karşıdaki kişilerin gözünden düşer ve basitleşirsiniz.

Bırakın elinizdeki Starbucks bardaklarını modern çağın köleleri !
Gösteriş meraklısı insanlar hakkında fikriniz nedir?
Cevapla