Hayatta bazı olaylar, duyguları yaşarken sadece o a'na odaklanıyoruz. Gerek hüzünlü, gerekse mutlu olduğumuzda bunların geçici olabileceği ihtimalini göz ardı eder benliğimiz.. Gerçek şu ki hayatta istikbal belirlerken hatalarımız da olsa gerçek insanlıktan nasibini almamış zihinlere dönüşmemek adına baki olmayacak bir süregelişin içinde olumlu yönlerimizi çoğaltıp istikrarla doğruya yönelmeliyiz.. Zaman'ın ellerinden tut.. #LiKaRbA
"Ne hüzünler sürekli, ne de sevinçler" sözüne hayatından bir örnek verecek olsan bu ne olurdu?
Hayata bir bütün olarak bakarsak çoğu insan mutlu görünüyor, ama biraz içine gir, biraz gözlemle, asla öyle olmadığını görüyorsun. Sanırım bu söz de tam olarak bunun için yazılmış;
İnsan büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?
Hayat, inişli çıkışlı... Dediğinize hayatımdan örnek değilde realiteyi dillendirmek istiyorum... Neredeyse bütün duyguları zıdlarıyla birlikte yaşıyoruz. Olayları da ancak böyle anlıyor, algılıyoruz. Doğa da cereyan eden bütün sistematik olaylar, bizi sorgulamaya ve düşünmeye sevk ediyor. Her şey önümüzden hızlı bir şekilde akıp gidiyor. Zamanlar, sevinçler, eşyalar, hayatlar,... Önemli olan akıp giden zaman içinde, Dünyan için çalışıp didinirken, Ahirette seni kurtaracak bir eserin olması için de gayret etmek...