Karşınızdaki insana değer verdiğinizi nasıl gösterirsiniz...
#emre00


Göz teması kurarım istem dışı olur bu durum. Her kim olursa olsun seviyorsam (anne, baba, partner, dost) o göz temasını kurarım mutlaka. Ağzına bakarım. Ağzından çıkacak her söze kıymet veririm. Ararım, sorarım, gülümserim, ilgilenirim, takip ederim neler yapıyor diye. Sevdiklerimi izlemekten keyif alırım. Zaman ayırırım, hediye alırım. Onu dinlerim.🌺
Değer verdiğime trip atmam, net herşeyi söylerim hissettiririm. Fakat artik hiç kimseye değer meğer vermiyorum. Taze bitti kimse benden bir şey beklemesin..
Hatta mümkünse bana kimse değer vermesin az ötede oynasınlar etrafımda kimseleri istemiyorum...
Teşrkkurler..
Onunla ilgili küçük detayları hatırlarım. Örneğin beğendiği bir şeyi doğum gününde hediye olarak almak. Sevdiği şarkıları bilmek gibi. Yani onu tanıdığımı ona hissettiririm. Ben bir insanın bana değer verdiğini bu şekilde anlıyorum
Trip mıymış mesele. Enişte sen bana çok trip atiyosun sakata gelmeyelim 😂😂
Değer veriyosam kavga ederim dalasirim uyuz ederim, normal iyi bı insan olarak takiliyorsam çok da sevmiyorumdur 😂
Kısmet bu işler bilemedim şimdi 😶
Gene noldu be
Hay Allahım ya 😄 neyse ne akşama geliyomusun
İyi bakalım bekliyrim
Teşekkürler eniste
Cevap
17Cevap
Değer dağıtmama kararı aldım 😀 ne iyilik ne de değer bazen çok saçmalıyorum çünküsü))
Her durumda ve şartta yanında olduğunu hissettiririm.
Onu, ondan daha çok düşünürüm. Anlayabilene zaten her şey nettir.
Tartışma sonrası hala kendini ifade ediyorsa bir erkek ya da kadın, hala bir şeyleri düzeltme derdindedir.
Eğerki eskisi gibi ifade etmeye çalışmıyorsa, artık umursamıyorsa o zaman her şey bitmiştir.
İyi veya kötü gününde yanında olarak ilgilenerek ve kızdığımda bunu dile getiriyorsam değer verdiğim içindir...
Karşımdaki insanın her hatasına rağmen geri geldiği zaman anaçlığım ve şefkatimle kapılarımı sonsuza dek açıp, asla yüzüne kapamıyorsam değer veriyorum demektir.
Onu anlamaya çalışırım, dikkatle dinlerim, alttan alırım, saygı gösteririm, kelimelerimi seçerek dile getiririm.
Ben birine değer verip sevince aşırı derece de üstüne düşüyorum maalesef ve çok anaç yaklaşıyorum. :)
Sevgi sözcükleri sarf ederek sözlerini önemseyerek yeri geldiğinde zıtlaşıp atışarak vs vs kişiden kişiye değişiyor önemseme tarzım
Trip atarım, üstüne çok fazla düşerim.. Ve işte tüm bunlar ayrılığa zemin hazırladı ve kız kesti attı ilişkimizi 😭💔
O an nasıl hissettiğime bağlı bazen tek bir sözcükle bazende saçma sapan hareketlerle ve detaydaki gibi😁
Onun sevdiği şeyleri alırım veya yaparım. Ona kırılmak daha kolay olur. Temas halinde olurum. Bakışlarım üstünde olur. Daha fazla affedici olurum.
bunu çoğu zaman ;
kendim de farKında olmadan davranışlarım ile belli ederim
Karşımdaki ise anlar
Hacuu trip atınca bu ne böyleoyle menapoza girmiş teyzeler gibisinn diyen bile çıktı
Doğal davranırım ekstra bişey yapmam değer veriyorsam o anlar zaten
Ben bır sekılde gosterırım de karsımda kı anlar mı bılmıyorum tabı🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Bir sekıl gosterıyorum ilgileniyorum falan ama anlamayana dağları delsen de nafile🤷🏻♀️
Onunla muhatap oluyorsam eğer değerliymiş demektir.
Her hangi bir konuda onun beni yanlış anlamaması icim açıklama yapıyorsam değerlidir😉
Dinleyerek, genelde insanları dinlemem çünkü
-muş gibi yaparım.
Onunla konuşmam deger verdigim anlamina geliyor. Bu egoyla birine selam vermem bile mucize😂😂😂
Kırıcı olmamak adına susmayi tercih etmem, trip atan regl olmuş kadın muamelesi görüyorum 😀
İyiliğini düşünerek, takılarak (laf atarak), yardım ederek. Daha vardır da aklıma gelmiyor öyle.
değer verdiğim herkes değişti yabancılaştı değer vermeyin.
Merak ediyorsam her gün soruyorsam ediyorsam seviyorumdur
Muhatap alarak onu sayarak ve ilgili davranarak..
Üzerine düşerim, önemserim, ilgilenirim.

Peşini bırakmam, hep yanında olurum.
Herkesten farklı ve içimden geldiği gibi kasmadan ve ona karşı dürüst olup kararlarına saygı duyarak tabi kii
Öncellikle en sevmediğim şey trip gerçekten sınır bozucu neyse onunla ilgilenerek sohbet ederek diye düşünüyorum
Dalga geçerim , hakaret ederim , trip atarım uğraşırım böyle
Canım, cicim , seni seviyorum , çok tatlısın diyerek sevmek hiç bana göre değil
Surat asarak 🤣🤣 Yooook bişeyyyyyy
Onunla ilgilenirim sorular sorarım sevdiğimi hissettiririm
Ben değer verdiğim sevdiğim insan için gözüm karadır. Bence çok güzel bir değer bu
Görsel =ben değerszse herşeye ok derim
Davranislarim ve hareketlerimle destekleyerek
Gorseldeki gibi yapiyorum
hal ve davranışlarla.
Özen gösteririm, ihmal etmem
Direkt söylerim ben cekinmem
Sevgimi hissettirerek, dokunarak
en azından trip atmayarak
Kendimden ödün vererek
iyi kötü günde yanında olmaya çalışırım
Asla kırmamaya çalışırım bir dediğini iki etmem
kötü gününde yanında olarak..
Ben ilgilenirim sürekli.
İyi günlerinde yanında olurum
Anlamalı brnce
sevgimi vererek
Sevgimi ona hissettirerek..
İlgi gösterib onu özel hiss ettirerek
Trip atmak nedir ya salakça.
Ağırlığınca
Ilgi gostererek
ben Direk ilgii diyorumm
Göstermeden hissettiririm
Yanımda olsunda
İplemeyerek
Severek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?