Bu aralar acayip huzursuz, aksi, lanet, pis, rahatsızım. Keşke kedi ülkesi olsa da oraya gitsem.. Aslında kedi adası var ancak el mahkum be gülüm. Yavaş yavaş psikolojik olarak çöktüğümün farkındayım benim acilen kendime gitmem lazım. Hey hepinize iyi akşamlar esen kalın. 🦸♀️
Kimin yanında kendinizi çok rahat hissediyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Geçen sene arkadaşımla bindiğim hız treninde çok huzurluydum😀
Kendimi yanında rahat hissettiğim 2 arkadaşım var. Onların haricinde de kimse yok.
Genel olarak rahat bir tabiâta sahibim.. ama yanında huzur bulduklarım ayrı.
Samimi olduğum, saysan 10'u geçmeyecek sayıda olan insanların yanında kendimi rahat hissederim.
Sadece sen mi bu durumdasın kanka. Herkes bir depresif, alıngan, ağlamaya hazır yani. Geçecek ama. Güzel günler göreceğiz.
Ailemin sonra bir kaç arkadaşım var onların yanında çok rahatım.
Kimsenin yanında değil de evde kendimi rahat hissediyorum.
Kimsenin yanın da kendımi rahat hissetmiyorum öyle bir insan yok
Annemin yanında buldugum huzuru hiçbiyerde bulamıyorum❤
Kendim desem ancak öyle insanlar beni bir müddet sonra geriyor.
Güvendiğim insanların yanında kendimi iyi hissederim
Sadece kardeşimin yanında rahatım
İyi akşamlar^^
Teyzosumun yaninda kendimi o kadar rahat hissediyorum ki anlatamam
kardeşlerimin yanında
Ailemin yanında rahatım en çok
Sadece ailemin yanında çok rahat hissederim.
Sadece ailemin yanında rahat hissediyorum.
Ben de isterim kedi ülkesini ben deeee
Bir gün o ülkeyi ben kurcam
uuuu ben de gelebilir miyim :D
Yalnız gelme ama getirebildiğin kadar kedi getir. 😂
ahahaha tamam tüm takımı toplar gelirim başta kendi kedimle :D
Ahah onu bırakmak olmaz zaten. Benim ki pek hevesli değil geçen gün çıtlattım ama otur oturduğun yerde başıma iş çıkarma dedi. 😂
ahahaha ülkenin kralı sen olucan de belki motive olur :D
Öyle heveslenmez o akşama kadar uyur sonra mama kabını tekmeler yemeğim nerde lan köle der bana. 😂
ahahaha :D :D
Hem kral olamaz o kraliçe olur ancak 😂
aaaa özür dileriiim tamamen benim hatam umarım böyle değildir bu hatadan sonra
Yok yok şu an yemeğini yedi cama çıkmış etrafı izliyor 🦁
Enişten beyin yanında.
Eniştemi enişten dileklerim ile saygılıyorum
@brktgylmz bir senin yaninda faydasi yok artik birde kendimin yaninda rahat hissediyorum
Genellikle Eşimin yanında ama oda bu aralar kafa git gel olduğu icin annemin yaninda.
Ailem dışında 1 tane yakın arkadaşım onun yanında rahatım...
Annemin yanında çok rahat hissederim, onunla her şeyi konuşabiliyorum yargılamaz.
Sadece tek başıma kaldığımda
En yakın arkadaşım ve annemin yanında
Yalnızken kendimi daha rahat hissediyorum.
En çok kendimleyken rahatım 😌
Sevdiklerimin yanında.
Ailemin yanında çok rahatım
Annemin ve en yakın arkadaşımın yanında..
erkek kardeşimin yanında😇
Annemin yanında rahatım.
@melodikamia ❣️❣️❣️✊🏻
Kendimin 💁🏻♀️💁🏻♀️💁🏻♀️
İkizimin oy canını yediğim
Kardeslerimin ve arkadasimin.
Ailemin yanında
En yakin arkadasim ve anam
Kankimin yanında
En çok annemin yanında rahatım
Sevgilimin yanında
Annem 🙏🏻
Sadece kedilerimin.
Kardeşlerimin
Annemin yaninda ❤
Malesef yanında değilim o kişinin..
Aile
Tek basima
Kuzenlerimin.
arkadaslarimin ama en yakin arkadasimin yaninda
En çok annemin, sonra en iyi arkadaşımın😊
Arkadaşlarım
Ablamın
Ailemin yanında.
Ailemin
Artık rahat hissedeceğim yer yok
Kankamin
Annemin babamin
Ailem😍
Kimsenun