Kimin yanında kendinizi çok rahat hissediyorsunuz?

Bu aralar acayip huzursuz, aksi, lanet, pis, rahatsızım. Keşke kedi ülkesi olsa da oraya gitsem.. Aslında kedi adası var ancak el mahkum be gülüm. Yavaş yavaş psikolojik olarak çöktüğümün farkındayım benim acilen kendime gitmem lazım. Hey hepinize iyi akşamlar esen kalın. 🦸‍♀️
Kimin yanında kendinizi çok rahat hissediyorsunuz?
Kimin yanında kendinizi çok rahat hissediyorsunuz?
Cevapla