Bu sorunun fazla detaya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum zira sorunun kendisi bir çok detay barındırıyor içinde. Evet söyle bakalım böyle bir ezilmişlik duygusu yaşadın mı? #LiKaRbA 🧚♀️
"Seni hayran hayran anlattığım insanlardan utandım" dediğin biri oldu mu hayatında?
Kalbime aldığımda kimseye sormadım, ruhumu acıttığında da içimde tek yaşadım fırtınayı. Kimseyi kimseye med edemem. Yaşını başını almış insanlar kendi izlenimini iyi veya kötü bıraksın, diğer yaşını başını almışlar da kanaat getirsin. Herkesin acısı kendisine yeterken birde utanmasın. Zaten içten bitmişler, dıştan sağlam olsa kaç yazar?
Kimseden utanacak birşey yapmamak için her zaman o an ne hissediyorsam onu yaşayarak dürüstçe anlattım zaman ve hayat her zaman değişir o an öyleyken şimdi böyle he millet ne der diye de hiç umursamadım
Yani insan oğlu YANILTIR, ve bizler bu cümleyi sık sık duyarız. Duymaya da devam edeceğiz sanırım. Hakkında en iyi şeyleri düşündüğün insanlar bir yerden sonra başkalaşmaya başlıyor.
Kimseyi hayran hayran anlatmadım. Hayran olduğum biri oldu ama ben onu kendimden bile kıskandığım için anlatmadım. Sanırım ona hayran olduğum için en çok kendimden utandım
Oldu evet. Eski sevgilim popüler olma çabasındaydı çevre edinmek için benimle çıktığını söylüyordu en sonunda da ilgi ve dikkat çekmek için iftira attı meğersem onunla yatmışım :D ağır küfürlerde etti bende onu rezil ettim