
mutluluğunda /mutsuzluğunda etkilerini düşünmemek elde değil..
Sizce bulaşıcı bir etkisi var mı?
siz mutlu /mutsuz insanların etkisinde kalırmısıınız?

Mutsuzluk bulaşıcıdır, bir psikolojik danışman söyledi, bazen psikologlar da psikolojik yardımlar alıyormuş sırf bu yüzden, psikolojik radyasyon gibi birşey deniyor
Etrafına sürekli olarak mutsuzluk saçan insanları çevremde barındırmıyorum. Bu tür insanlar sadece çevresine mutsuzluk ve huzursuzluk aşılar.
Mutluluk ve mutsuzluk bulaşıcıdır.
Rica ederim ☺️
Beni en çok çocukların üzülmesi derinden mutsuz eder..
Cevap
2Cevap
Mutsuz birini gördüğümde etkileniyorum.. ve sorma gereği hissediyorum açıkçası.
Modumu dusuren bir ortamdaysam ben de asiri mutsuz oluyorum o an. Sonra bir sigara yakip agliyorum ühühü
Negatif enerjileri insanlarin enerjisinden etkilenirim evet
Mutsuz olduğum zamanlarda etrafımdakiler etkileniyor o yüzden sadece gülüşlerimi paylaşıyorum.
Buluşıcıdır ya kesinlikle :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?