AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
207Cevap
yüz 10 / 8
Fizik 10 /7
çekiclik 10/6
sempatiklik 10/9
:D:D
yüz 8
fizik 9
çakicilik 10
sempatiklik tanıdığım kişilere 10 yabancılara 1 :D
Yüz : 6
Fizik :9
Sempatiklik :10
Çekicilik : 5
Azdırıcılık : 8 (kocam olursa ona özel)
Azgınlık : 9
Vuvuvu neler varmış neler :D
Amanin =D
Hepsi için : % 25
Sonuç : benden bir cacık olmaz.
yüz : 6
fizik :10
çekicilik : 9
sempatiklik :8 bu benim samimi düşüncem :D
Fizik 8 (gğüsler küçük)
Yüz 9
Çekicilik 6
Sempatiklik 10
yüz yedi... fizik 3 .. çekicilik 7 ... sempatik 10 :)) hakikaten sempatiğimdir :)
Yüz 8
Fizik 7
Çekicilik 9
Sempatik 10
ortalama 8,5
Yüz: En olmuş hali 8, olmamış hali 4
Fizik: Her daim 6
Çekicilik: 6
Sempatiklik: 5
Hepsine 10 üzerinden 10 verecek kadar iddaalıyım :)
Vuuuu =)
sie kendini beğenmiş
sen beni gördün mü biliyo musun ki konuşuyosun tipsiz çocuk? 18 lik ergen?
fazla laf yapma ağzınıda bozma terbiyesizliğe lüzum yok bebe ruhi
ben özgüvene +1 veririm şahsen beğendim :D
saolasın :)
o zaman kupona seni de ekleyeyim kank. deplasmanda nasılsın?
Yaz, 0-2 çifte şans
yüz 10 üzerinden 10
fizik 10 üzerinden 9
çekicilik 10 üzerinden 10
sempatiklik aynı şekilde 10 üzerinden 10
İddialı kişi hayli fazla sanırım =)
beni görünce iddiamın doğru olduğunu anlarsın
Göremiyeceğim için sorun yok =D
aynen
hepsi için ayrı ayrı koskoca bir simit :/
THE END...
yüz :7
fizik:7
çekicilik:9
sempatiklik:10
;)))
Kendimi pek sevmiyorum o yüzden fiziğe 3 veririm ama sempatik bir insanim sempatiklikte 10 puan veririm
100 üzerinden de değerlendirsem 10 üzerinden de ben kendimi seviyorum arkadaş :D :D
İşte bu =) özgüven patlaması
ahaha aynen :D
Yüzük: 9
Fizik: 9
Çekicilik: 5
Sempatiklik: 1 (Aslında sıfır)
Yüz 1
Fizik 1
Çekicilik 1
Sempatiklik 10 belki oda 1'dir
Yüz: 7
Fizik: 8
Çekicilik: 6
Sempatiklik: 6
Biraz sallamasyon oldu ama idare edelim artık.
Yüzüme 8
Fiziğime 7
Çekicilik 3 :D
Sempatiklik 4 verirdim. *-*
Cildim 10 , fiziğim 10, çekicilik 0 , sempatiklik 0
Yüz : 5
Fizik : 4
Çekicilik : 3
Sempatiklik : 2 gitgide düştü sorular zorlaşmış :D
Tek tek yazmayayım. Komple kendime 10 üzerinden 7 veriyorum.
yüz 10 üzerinden 8
fizik 10 üzerinden 2
çekicilik 10 üzerinden 4
sempatiklik 10 üzerinden 7
Fizik niye 2 kilolu musun? Yanlış anlama şundan sordum kilolu insanlar (eskiden bende öyleydim) vücutlarını beğenmezler
kilomu beğenmediğim için fizik 2 64 kiloyum..
Yuz: 5
Fizik : 5
Cekicilik : 6
Sempatiklik : 10
Evi, arabasi olan taliplerimi bekliyorum ÷|
Abi herkes fotoğrafını atsın, biz puanlayalım yani :) böyle kuru kuru olmuyo kii
yüz:7 fizik:9 Sempatiklik:10 Çekicilik: 9.9 yalan yok şimdi ama tipten kaybediyorum :D
Kendimi bilmiyorum ama Barış Manço olsaydı hiç birimizi kırmaz hepimize 10, 10 , 10 , 10 puan verir mutlu bir şekilde gönderirdi bizi :))
Allah rahmet eylesin inşallah.
Yüz 10-7
Fizik 10-10
Çekicilik 10-10
Sempatiklik 10-9
Yuz, 5/10
Fizik, 6/10
Cekicilik, 4/10
Sempatiklik, 8/10
Yüz 7 fizik 9 cekicilik bilemedim simdi sempatiklik deyisir 10 da olabilirim arada 1 de :)
Yüz; 7.5
Fizik; 7
Cekicilik; 9
Sempatiklik; 5 (cok soguk bir insanimdir) :)
Londra soğuktur normal =)
hhahahaha iyi bir gorus
Yüz; 10 üzerinden:10
Fizik; 10 üzerinden:10
Çekicilik; 10 üzerinden:10
Sempatiklik; 10 üzerinden:10
yüz : 10 üzerinden 8
fizik : 10 üzerinden 5
çekicilik : 10 üzerinden 9
sepmatiklik : 10 üzerinden 10.0000
samimi cevap :)
Yüz - 5
Fizik - Vücudumdaki yag oranını atarak biraz daha azaltırsam 7 :)
Çekicilik - 5
Sempatiklik - 7
Yüz : 7
Fizik : 10
Çekicilik : 9
Sempatiklik : 3
Yüz biraz artmalı =)
yüz 8 diyelim , fizik9 diyelim, çekicilik o vardır ya oda 9 diyelim :D, sempatiklik daha tam anlamını bılmıyomda 8 diyelim :D
Hepsine 1 çünkü kızların sadece dış görünüşüme bakarak benden nefret etmesi kin beslemesi ve sapık yerine koyması beni bu hale getirdi
Kendime puan falan veremem bilmiyorum elim kolum bacağım çok şükür herşeyim tam çok zenginim :)
Hepsine sıfır veririm geçerim :S Beğendiğim bir şey yok, sıradan insanız işte.
5
7
bir fikrim yok o. O
Sempatiklikte değişiyo psikolojik duruma bağlı :D
Yüz 8
Fizik 10
Cekicilik 5
Sempatiklik 10
Bence
Sekizle on arası diyor ve havamı atıyorum :) Sükür elim yüzüm düzgün.
neye göre desem bilemedim ki herkesin farklı bir yeri var:D
hiç puanlayamam bir ara fotoğraf koymuştum görenler yorumlasın. Mesela Toto yorumlayabilir.
Yüz 9
Fizik 7
Çekicilik 10
Sempatiklk 9
:) böyle imiş. Sağolasın Toto :)
Yuz 7, fizik 10, cekicilik 5, sempatiklik 5 znxnxnncnxn
Yüz 10
fizik 7
çekicilik onu bana sormıycaksın
Sempatik lik paha biçilmez :p
Yüz; 8
Fizik;10
Çekicilik; 9
Sempatiklik; 10
:D
Yüz; 5
Fizik;11
Çekicilik; bilmiyom
Sempatiklik; 10
Yüz; 8
Fizik; 7
Çekicilik; 8 (emin değilim)
Sempatiklik; 7
Cok iyi ortalama :)
Benim notum oldukça kıttır , 7 üzeri zor veririm kendimde dahil.
Yüz 7
Fizik 5
Çekicilik 7
Sempatik 3
Ilaveten mütevazılık 4 diyorum
yüz 10 9 fizik 10 6 çekicilik 10 5 semapatiklik 10 10 :)
Yuz 10 fizik 9 daha iyi olucaz sempatiklik 8 cekicilik 11 inanmayanlari yuz yuze gorusmeye dawet ediyorum
yüz fön falan yapınca 9 oluyo normalde 7
fizik 6 falan okul açılana kadar 7 olur oda
çekicilik 6
sempatiklik 10
Yüz:5
Fizik:10
Çekicilik:3
Sempatiklik:10
Nasıl
Canlandırdım bir an =)
Ee nasıl :D
Normal bir kız profili =D
yüz 5
fizik 10
çekiçilik 4-5
sempatiklik 7 :) nesnel :)
yüz 8
fizik 9
çekicilik 6.5 tan 7
sempatiklik 10 kanka fena sempatiğim sfgsdfdf
Hepsine 5 diyelim :D şu an güzel hıssetmıyorum kendimi :D:D
oyş çok tatlısın sen
Fiziğim fena değil
Çekiciliğim idare eder
Sempatiklik idare eder
yüz 5/10
fizik 6/10
çekicilik 3/10
sempatiklik 10/10
yanındaki gözlüklü daha fenaymış patron...
herkes öyle diyor zaten :P