senden 10/10 demeni beklerdim. sen sözlük yazarlarının idolüsün. sen yaşayan marlyn monroe'sin. sen erkeklerin rüyalarını süsleyen kadınsın. sen... sen...
Kes sesini, sonra kendini beğenmeyince de ay yok neden beğenmiyor ilgi istiyor filan diyor senin gibileri. Kendine ne kadar puan verirsin söyle. Dediğin soruyla alakalı bile değil.
Gidiyor yorumdakilere laf ediyor sonra karşı çıkan olunca da ay yok sen menopoza girmişsin vs. gibi sözlerle geri çekilmeyi deniyor. Oldu canım başka? Bir şey söylediyse arkasında dur bari. Kimin gerçekçi olup olamayacağı seni ilgilendirmez. İnsanların kendilerini sevmesine bile gerçekçilik değil diyor ya... Pes doğrusu.
Diyecek bir şey bulamayınca yaşa vuran, adamakıllı tartışmayı bile başaramayan, yaşı yüzünden kendisini büyük gören birisi olduğunu bilseydim elbetteki ben de tartışmazdım. Ülkemiz senin gibiler yüzünden batıyor. Olur olmadık insanların pozitif davranışlarına negatif cevaplar vererek insanları üzmeye ne hakkınız var? Yeter artık bunu kafanıza sokun!
Allah'ın cezası orada kendine ne kadar puan verirsin diyor, başkaları sana ne kadar verir değil. İlk soruyu anla sonra öyle konuş. Kendine verdiğin puanı sadece dış görünüşle sınırlandırıyorsan sen sadece özgüveni düşük, a*cı bir p*zevenksin demektir. Bir insanı insanlığıyla puanlandırmayı anlamaya bile o harika (!) aklın yetmiyor anlamına gelir bu. Kendisini seven bir insanın yine kendisine 10 hatta daha bile fazlasını vermesine bu kadar takılman da ne b*k olduğunu gösteriyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Selam gadası 🙃
9 vereyim de gönlüm incinmesin.
10/6 yani iyidir ama müq değil
senden 10/10 demeni beklerdim.
sen sözlük yazarlarının idolüsün.
sen yaşayan marlyn monroe'sin.
sen erkeklerin rüyalarını süsleyen kadınsın.
sen...
sen...
10 puan
Kendimi sayılarla kiyaslayacak kadar kötü değilim
Yorumlara bak sanki herkes barbi bebek işte Türk kızının kendini beğenmişlik seviyesi😂
Kes sesini, sonra kendini beğenmeyince de ay yok neden beğenmiyor ilgi istiyor filan diyor senin gibileri. Kendine ne kadar puan verirsin söyle. Dediğin soruyla alakalı bile değil.
Bence sen menapoza girmişsin bu kadar stres yapma ben kendimi beğenmek konusunda oldukça gerçekçiyim kendime en fazla 6/10 veririm
Gidiyor yorumdakilere laf ediyor sonra karşı çıkan olunca da ay yok sen menopoza girmişsin vs. gibi sözlerle geri çekilmeyi deniyor. Oldu canım başka? Bir şey söylediyse arkasında dur bari. Kimin gerçekçi olup olamayacağı seni ilgilendirmez. İnsanların kendilerini sevmesine bile gerçekçilik değil diyor ya... Pes doğrusu.
Pardon yaşını bilmiyordum bi çocukla tartışmaya girmezdim yoksa sende haklısın ergenlik zamanları böyle ruhsal dengesizlikler olabilir
Diyecek bir şey bulamayınca yaşa vuran, adamakıllı tartışmayı bile başaramayan, yaşı yüzünden kendisini büyük gören birisi olduğunu bilseydim elbetteki ben de tartışmazdım. Ülkemiz senin gibiler yüzünden batıyor. Olur olmadık insanların pozitif davranışlarına negatif cevaplar vererek insanları üzmeye ne hakkınız var? Yeter artık bunu kafanıza sokun!
Kendime verecek bi puan bulamadım o kadar mükemmelim 😂🤣
Kendime puan vermem istiyorsan sen puanlaya bilirsin
İnsanlık olarak 10 üzerinden 10. Tip olarak da 10 üzerinden 9.:)
Spor yapmaya bir zaman bulabilsem bi 9 veririm.
O yüzden şimdilik 8 veriyorum🤣
0,25. Çeyrek veririm, gerçi çok oldu sanki. 0,249 daha uygun.
10 üzerinden 10 diyorum, hic mütevazı olamayacağım..
10 versem bile az kalir ahaha
Şaka bir yana kendimi puanlamam ya
Komik yaa Bazıları kendini gömmüş bazıları da kendini çok övmüş :) kendi kendini puanlar mi insan :))
13423564758966286804723741165926859562969256265
10/10 olmam için kaslı veya fit olmam lazim şu an o kadar diyim
0 veriyorum.
Başına biri eklemek size kalmış.
Kararı size bırakıyorum.
Sen kendine 0 verdikten sonra başkaları anca sonuna 1 ekler, başına değil
Oleyyy...
4 5 idealdir fazlam yok idare ediyoz olanla :ss
10 üzerinden 9 diyorum ben😂😂
20 verirdim.
yıldızlı 20.
Tevazu güzeldir.
Sıfır.
Mükemmel biriyim 😊
5.5-6 diye düşünüyorum
100000 milyon trilyon felan... 🥂
Şu an kendime kızgınım sıfır puan
Kendimi şu an bok gibi hissediyorum gebermek hissediyorum o yüzden 0
Merhaba Yorumlariniz Hoşuma Gitti Konuşalım mı?
10/7 kırdığım şeyler: Kaş yapım, sinirim ve enerjik dururum (Hastalık).
Yorumlardan gördüğüm kadsr türk kadınları kendini prenses sanıyo
Allah'ın cezası orada kendine ne kadar puan verirsin diyor, başkaları sana ne kadar verir değil. İlk soruyu anla sonra öyle konuş. Kendine verdiğin puanı sadece dış görünüşle sınırlandırıyorsan sen sadece özgüveni düşük, a*cı bir p*zevenksin demektir. Bir insanı insanlığıyla puanlandırmayı anlamaya bile o harika (!) aklın yetmiyor anlamına gelir bu. Kendisini seven bir insanın yine kendisine 10 hatta daha bile fazlasını vermesine bu kadar takılman da ne b*k olduğunu gösteriyor.
10 puan bana az kalır
Bana puan yetmez
1000000000
10/10
Biraz fazla olan kilom ve burnum olmasa 10
Senin neren 10 ya 😂😂😂😂
Ben kendimi beğeniyorum sanane ki 😄😄
Hatta bayılıyorum kendime
Haklısın 10 az kaldı bana daha fazla vermeliydim
Ixeryl kullan fazla kiloyu dert etme ona bırak iyi gelecek tavsiye ediyorum benimde annem kullanıyor baya etkisini görüyor
@YelizAldemir teşekkür ederim
1,9 çok geldi bilemedim 1,7
Çokta kirmiyim şimdi kendimi 10 üzerinden 6 derdim
Objektif olamayacağım kalsın 😂
Cidden o anki ruh halime bağlı
Bilmiyorum ki, sen vermek ister misin?
Objektif olamam ki 🙄
10 veririm kesinlikle
10/9
9.9 veriim
8 veririm
10/9
Sıfır tabii.
8 verdim
10..
Yüzde 5
10...
8 iyidir
Kendimi seviyorum
5 points
kusursuz insan yoktur kendime 9.5 vereyim bari
11 :))
On puan
10 puan
20 yeterli
0 👻
sıfır
10000000