Gençliğimi boşa geçirdim heba ettim hayatta çok mu şey kaçırdım kaybettim?

Ben 31 yaşındayım gençliğimi hiç yaşayamadım gençliğim boşa geçti heba oldu işsizim hiç çalışmadım param olmadı hiç gezmedim eğlenmedim hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı normal arkadaşım da yok hep eve kapalı asosyal yaşadım hiç dışarı çıkmadım çıkmıyorum kendime aileme ülkeme hiç faydam hayrım olmadı gençliğimi yaşamayı bilemedim beceremedim hâlâ aynıyım
Gençliğimi boşa geçirdim heba ettim hayatta çok mu şey kaçırdım kaybettim?
Cevapla