
Kişilik karakter sorularına da devam edesim var, hadi bakalım çıkın çıkın gelin sorularıma.😃
#ŞimdidenBayramınızıKutlarım

Hayır, kin tutmam. Gerçekten affedici yanımın yüksek olduğunu düşünüyorum. Böyle aşırı derece hakaret durumu, ihanet durumu dışında genelde affedebilirim.
Cevap
8Cevap
Kin tutmamı gerektirecek bir şey yaptıysa tutarım. Bana yapılan kötülüğü sindirebilecek kadar güçlü bir kişiliğe sahip değilim.
Aaa kin tutan birine de benzemiyorsun halbuki 😅 affetmek erdemliktir, sonuna kadar o bana bunu dedi ama diye sevdiği kişiden vazgeçmemeli insan.
Beni çok üzmüşse onu ne kadar seversem seveyim yaptıklarını unutamam asla. Zor affederim.
Bazen affedemiyor insan. Cunki kendi icinde gozunde yukselttigi birisi gozunden fena sekilde dusuyor
Hmm doğru misal sende olsa bir 30-40 yıl affetsen bile başına kakarsın gibi geliyor bana var bir kincilik sanki 😅
Yoo kinci degilim. Silersem silerim
Bana verdiği zarar telafi edilemiyorsa affedemiyorum.Çok istiyorum ama affetmek kolay değil benim için.
Ben genel olarak kin tutmam. İnatçıyımdır ama kin beslemek bana göre değil.
kin tutarım ama kinim olan insanı da hayatımda tutmam orası kesin
Kimseye kin tutmam. Kötü bencil insanlar dan uzak dururum
Sevdiklerime kin tutamam ki. Bir gülüşüne, bakışına, affet demesine yenik düşerim. Kinci bir insan olsaydım babamı affetmezdim 🌺
bence kin sanıldığı kadar kötü bir şey değil
sonuçta kin de bir duygudur ve bence bir insan bünyesiinde bütün duygulardan barındırmalıdır tabi fazlası olursa kendine zarar verirsin
Ben kinci bir insan degilim. Bana karsi yaptigi hataya gore affederim.
Bu huyumu sevmiyorum pek kin tutmam çabuk yumuşarım
Sevdiğim insana asla kin tutmam seviyosam her türlü degerlimdir
Kinci bir insan değilimdir. Affedici olmak güzel bir huy.
Affetmek güzeldir ama kendime yetiremem sineye cekemem
Yaptıkları önemli neden kinleşti sevgim önemli
Kimseye kin tutamıyorum.
Kindar değilim tutmam
Sevdiklerime kıyamıyorum
Kin tutan biri değilim. Tutmam.
Kin tutamam ben. Hemen affediyorum nedense.
kin tutan biri değilim
Kin tutmam çabuk affediyorum
Hatasına bağlı kinimmm
Kin tutmak çok yorucu, yok saymak belki en iyisi.
Hayır tutmam.
Kin tutmayan tutamayan biriyim hoş da değil zaten
Tutamam kin
Kin tutmam ama soğumuşsam da yokmuş sayarım
Tutmam
Kin tutmam.
Tutmam
Kın tutmam.
Kin tutmam, sogurum
tutmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?