+1 yıl:) :) öncelikli olarak kalkar mutfaga giderim ve mutfaktan seslenerek hayatım sen sanki biraz kilo aldın bu aralar sanırım basenlerinde genişledi mi ne :) istersen spora başlayalım beraber veya sen diyete başla diyerek sözümü bitirmeme müteakip o hazırladıklarımı kendim yerim :D
12 Yorumla- +1 yıl
Hahaha sen direk canevinden vurursun kızın :) iyi taktikmiş :)
- +1 yıl
Tecrübe Usta Tecrübe ;)
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 885 cevap paylaştı.
+1 yıleşim istesin yaparım sorun etmem o an yorulmuştur ya da yoğundur neden bir tost ya da sandviç yapmayayım sonuçta eşim o oda bana yapar ne olacak elim aşınacak değil ya
27 Yorumla- +1 yıl
Aynen orasına katılırım tabi çok yorulmştur rica etmiştir yapılır.. en azından bir tost yumurta kahvaltı falan... Ama normal şartlarda düşünrek bence zor :)
- +1 yıl
bak arkadaşım eşim yemekleri yapar sen masayı kurarsın o yemeği hazılarken sen salatayı yaparsın bu evliliklerde olması gereken bir durum o çamaşırları yıkar sen bulaşıkları yıkarsın o ortalığı süpürürken sen gider yerin tozunu silersin evlenmek demek her alanda eşine yardımcı olmak demek şimdiki evliliklere bak nasıl olması gerekenin aksine
- +1 yıl
Saygı duyarım düşüncelerinize illaki bu bir kişilik meselesi.. Eşimizde çalışıyorsa bizde çok yorgun değilsek illaki yardımcı oluruz zaten ona diyeceğim birşey olamaz.. Ama ben daha çok Eşin çalışmıyor ya da ne bilim tatilde olunacak ozaman iş yapılmaması taraftarıyım.. vala ben böyle gördüm bana göre evde herkesin bir görevi var.. örneğin nasıl bir yere çivi çakılacak tornavida sıkılacak bunu erkek yapar bazı işleride kadın yapmalı
- +1 yıl
olabilir diyelim evde sen yoksun bir yerde çivi çakma işi olacak dışarıdan adam mı tutsun elinden geldiğince yapacak hayat müşterek bunu hiç ama hiç unutma
- +1 yıl
usta o apayrı bir konu bende evde tek kalsam kendi yemeğimi kendi yapmak zorunda kalacam zaten ona birşey diyemem.. Ama diğer türlü hala arkasnndaym yemek yapmk kadına yakışan birşey ama olurda işte domates doğra şunu bunu doğra o yapılablir
- +1 yıl
ya işte sende haklısın ama şu bir gerçek evlilik zor zanaat
- +1 yıl
Aynen öyledir büyük sorumluluk olsa gerek.. Allah sabır versin denir :)
+1 yılbenim sevgilim diyecek
cok basit :D soruyla cevaplardim
tamam ne istersin derdim baktimistedigi tarzda bisey varsa yaparim yoksa ekmek arasi biseyler yaparim eger acilse
degilse güzel bir yemek yapardim yani cok da zor degil :)133 Yorumla- +1 yıl
Hiç mızmızlanmazdın yani :)
- +1 yıl
sevgilim benim ellerimden istemis
niye mizmizlaniyim - +1 yıl
Bilmem bazı kızlar sorun edeblir ya da dağa doğrusu kızablr
- +1 yıl
yasi Kücük ozaman onlarin ya da daha dogruusu beyni Kücük
kardesim sen o cocukla bir gelecek kurmak istedigin icin sevgilisin bikere
yani sanki ilerde ona yemek faln yapmicanmi
hadi gelde oazaman mizmizla
kadinin fitrati bu birkeere - +1 yıl
Bende sana katılıyorumda bazı kIzlar var işte doğuştan asabi olan iş ypmaktan hoşlanmayan ya da ne bilim feminist olan işte onlar yapmayblir gibime geliyor... yoksa kadının zaten aşkına kıyamaması daha makbul olanıdır kesinlkle
- +1 yıl
Bak şimdiden 5 tane kız yapmam demiş bile :)
- +1 yıl
valla bir erkegin sevgisi migdesinden gelir
doyuracan ana kuzusu gibi beslicen :D - +1 yıl
Senin gibi kızların nesli çoğalmalı çoğaltılmalı :)) ellerinden öpülecek kız tipi :))
- +1 yıl
öp bakaam ozaman :D :D
napalim annem bir kiz daha doguraydi fena olmazdi - +1 yıl
Benim eşim olsaydın hergün öperdim :) Artık sen kızını öylle yetiştirirsin oda kendi kızını onda kendi kızını derken yavaştan yavaştn sizin nesil çoğalır :))
- +1 yıl
ben bir önce sevgili buluyim yetistirme kolay :D
- +1 yıl
Onu bulmaktan kolay ne var :) önemli olan Kız yetiştireblmek :P
- +1 yıl
ama kizi beraber yetistirmiyormusunuz?
na göre birini bulmak önemlsi iste :) - +1 yıl
Kızına kocasına iyi davranmaını ne isterse yapmasını güzel yemekler yapmasını öğretecek olan siz Analarısınız ondan dolayı öyle dedim yanılıyormyum :)
- +1 yıl
hayir yanilmiyorsun Dogru dedin
- +1 yıl
peki ozaman yakında seni istemeye geliyorm babana haber et vermezse kaçıracağımıda söyle :))
- +1 yıl
hahaha
- +1 yıl
kusur bakma müzisyenler benim kriterlerime karsi :D
- +1 yıl
Müzisyen mi o ne alaka ki :))
- +1 yıl
ne biliyim müzisyen ruhu falan yazmisin bende müzisyensin sandim
- +1 yıl
Hahahah o öylesine sallamasyonda senin kriterlerine niye krşıymış harbiden merak ettim :)
- +1 yıl
yok ya.. sarki söyliyecekse bana söylesin
simdi onun Hayati cok hareketli olur hic bana Uygun dgil - +1 yıl
Seni tam türk kızı gibi yetiştirmişler ne güzel bak herşeey annede bitiyor.. Avusturyalıymışsn sanırsam ama orda bozulmamışsın belli :)
- +1 yıl
yok yane bozulcaz akan kan ayni bir kere
türk degilim ya ben :)
neyse ama ona bakilirsa annemde babamda büyütmedi beni
abim büyüttü yetisdirdi desek cokk Dogru olur
sendne bu sözleri duymak gercekten kendimi sevdirdi bana :D
hic kendimle alakali böyle düsünmemistim - +1 yıl
Türk değilmisin ben mi yanlış anladım? oo abin ozaman seninle baya bir ilgilenmiş doğru yola sokmuş :)) bencde sev tabi diğer koşullarını bilemicem ama anlattıklarına göre iyi bir eş adayı gibi canladın gözümde bnce en çok seni alanı sevindireceksn :)
- +1 yıl
allahim yarabbim ya :D ben naoiyim simdi gelmis 3 kere ayni seyi dedin bir saka 3 kerede yapilmaz
- +1 yıl
hangi şakayı 3 kere yapmışım ama? :) cidden anlamadm
- +1 yıl
bütün chati oku sonra anlarsin neyi tekrarladigini
- +1 yıl
Eş muhabbetini mi diyorsun?
- +1 yıl
himhim
- +1 yıl
Neye kızdığını anlamadım ama ben ciddi söyledm erkeğiyle ilgilenen ona sahip çıkan ona kıyamayan kız iyi bir eş adayıdır ve buda eşini sevindirir ben burada bunu söylerken espiri yapmamştm ama sen öyle anladıysa birşey diyemicem hatta seni övdüm takdir ettiğimi belirtmek amacıyla kullandm
- +1 yıl
Sen bunu söylerken benim sana yazdığımı falan mı düşündün yoksa onun içinmi dedin?
- +1 yıl
ben kizmaidm ki
kizdgim nerden cikardin
ya hani sadece erkekler bunu yapmamalli
ondan diyom iyi sagol eyvallah gercekten cok sevindim böyle bir seyi duymya
ama 3 kere tekrarlamasin erkekler
o istesin ona istedigi her seyi yapar ellerimle yediririm :)
14 Yorumla- +1 yıl
Vala bencede tam evlenilecek kız tipi ciddi :))
- +1 yıl
gecenin bir köründe baban sarma istedi ve sende kalktın yaptın öylemi? babana söyle yarın istemeye geliyorum :)))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılElim ayagima dolasir ne hazirlayacagimi sasarim. :)
15 Yorumla- +1 yıl
Yokk artıkkk :))
- +1 yıl
Ahahaha oyle tabi :D
- +1 yıl
ozaman eşin olacak kişi bol bol senden yemek istesin kanka :))
- +1 yıl
Bence de en iyi yapabildigim o sanirim :D
- +1 yıl
güzel yemekler yapan kızlar candır gerisi hyecandır zaten boşver geriisini :))
Bir kaç kez hazırladık dan sonra;
-Dur canım sen yapma, nimet onlar.
Gibi bir tepki alacağıma eminim kendi yaptığım çayı icmiyorum ben :)11 Yorumla- +1 yıl
bize yakışmıyor zaten bro :) herkes kendi işini yapmalı :)
+1 yılvalla şimdi doğruya doğru...
eğer ki sinirliysem tenezzül etmeme potansiyeline sahibim :)14 Yorumla- +1 yıl
boşama davası açardım hemen :)
- +1 yıl
çok da tın. benimle bu kadar basit sebeple boşanmayı planlıyorsa bana her yer paris. elimi sallasam 40 bin tanesi
- +1 yıl
ama çoçuk orda açlıktan kıvranıyor sen sinirliysem yapmam diyorsun.. hiç acımıyorsun çoçuğa :( halbuki biricik dünyalar güzeli karıcığından birşey rica etmiş orda :)
- +1 yıl
gerçekçi olmak lazım. herşey her zaman güllük gülistanlık değil ben en kötü tabloyu çizdim ve yapmam yani. ;)
+1 yılŞöyle bir düşünürüm. Yorgun mu? Başından sepetlemek için mi yapıyor? Hemen akabinde acaba başka bir amacı mı var? Yoksa sadece ilgilenmem için mi yapıyor? Bakarım bakarım bakarım ve samimi olduğuna karar verdiysem gider yaparım.
10 Yorumla
+1 yılzıkkım var yer misin? şaka şaka hazırlarız herhalde bişeyler:d
23 Yorumla- +1 yıl
hazırlarızmı hazırlarmısın? :))
- +1 yıl
ben hazırlarım ama cok alışmasın:I (88
- +1 yıl
Yapsan nolacak sanki sende kaçtane kocan olacak şunun şurasında :))
Oda yapar bende yaparım ne var bunda :))) ağzina bilr beslerim ;)
11 Yorumla- +1 yıl
hatun olarak sizin yapmanız daha önemli :P
+1 yılYa diyen kisiye bagli sevdigim adamsa ve oyle kibar isterse kalkip sarma bile yaparim ellerimlede yediririm :)
10 YorumlaLan ne var bunda at 2 bardak su koy makarneksi 3 dk snra önüne koy 5 dk nı almaz ben yaparım.
11 Yorumla- +1 yıl
Hacı adam makarna yemek istemiyorsa :) ayrıca ona bile üşenen bir adam olsn diyelm :) zaten oalya beni katma sen ben öylesine matraklık olsn diye soryrm
+1 yılBenim gibi maço adama diyecek ha aklini alirim aklini
14 Yorumla- +1 yıl
Haaa aynen bro boşuna almıyoruz :)
- +1 yıl
Yani diyecekki askim aciktim birşeyler hazirlicam sanada hazirlayimmi diyecek noktaaa.
- +1 yıl
inşallah bulun öyle bro
- +1 yıl
İnş kenks gönlümüze gore ins
kendı elleırmle bıle yedırrım askıtoma, o cevap benımkı kımse salca olmasın tek dursun orada:)
10 YorumlaHadi o zaman mutfaga gidip birlikte hazirlayalim askim:)
11 Yorumla- +1 yıl
Aha işte. Bir kadının bana diyebileceği en gıcık cevap..
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. hastaysa falan ben hazırlarım lan yok değilse yine hazırlarım ama ona yedirmem :D
10 Yorumla
+1 yılGenelde ben acıktım bir şeyler yiyelim mi diyorum :) ama onun söylediklerini de yapıyorum tabiiki :)
10 Yorumla
+1 yılDuruma göre değişir. Eğer modumdaysam hazırlarım. Yoksa bir bahane uydururum :)
10 Yorumla
+1 yılHazırlar ellerimle yedirir çay bile demler işiririm.
10 Yorumla
+1 yılyemek yeme hususu biraz sıkıntılı bir konu ortak hazirlamak daha makul
10 Yorumlahee başka istegin var mı üstüne hangi tatlıyı yersın onuda yapıyım derim :D
10 Yorumlacanın ne istiyor canımın içi derdim:D
12 Yorumla- +1 yıl
Tabi tabi dereye geçene kadar dersiniz :)
krallar gibi sofra sererim önüne be
12 Yorumla- +1 yıl
Kızlarımız eşlerini meğerse ne kadar çok düşünüyormuş öğrmiş oldm :) cevap için sağol
aha mutfak orda dolap orda kak git ye :D
12 Yorumla- +1 yıl
Hahaha tam benimde diyeceğim bir laf :))
kendi hazirlasin :D :D
17 Yorumla- +1 yıl
Evde kaldın kanka :) bak burdaki kızların hepsi ben yparım diyor nerdeyse :))
- +1 yıl
Kız, çoçuk biricik dünyalar güzeli şeker mi şeker karıcğından bir ricada bulunmuş şunun dediği lafa bak :)) çoçuk açlıktan ölüp gitse umrunda olmucak :))
- +1 yıl
öyle koca bulman zor gibi ya gönlüne göre olur umarım :)
- +1 yıl
Allah mutlu etsin artık bacımızsın :)
+1 yılZehirlenirsin aşkım :D
31 Yorumla- +1 yıl
evde kaldn desene kanka :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaparım ne var emziririm gerekirse :D
12 Yorumla- +1 yıl
Emzirmek? ohhh büyük oynuosun :))
Hazırlarım tabiki ama minnoşum ne ya :O
16 Yorumla- +1 yıl
Şımarıklık olsun komiklik olsun diye :))
- +1 yıl
Kıza dense çok yakışan bir kelime aslında bence ama tabi erkeğin üzerinde hoş durmuyor gerçekten hak veriyorum ama şakasına zaten yazdm :))) sen ne diye seslenrdn bu arada merak ettim?
- +1 yıl
doğru diyorsun aslında sevgilinin kişiliğine göre uydurmak daha doğru olur... Ve yine seninde dediğin giib aşkım cicim gibi lafların yerine çok daha özel hitaplar kullanma taraftarıyım bende ki eşinin diğer tüm eşlerden bir farkı olsun
+1 yılIstedigi neyse yapariz, sonucta esin o kisi.
20 Yorumla
+1 yılKarşılığında benle playstation oynaması şartıyla tabi sevgilimeeee :)))
02 Yorumla- +1 yıl
Onun için illa yemek yapmana gerek yok ne zaman söylesen yeterli olur kanımca :)
- +1 yıl
:)))
+1 yılseve seve sevgi katarak yaparim tabiki:)
20 YorumlaHayy hay ne arzu edersen derim :)
12 Yorumla- +1 yıl
Cok hamarat bizim kiz yiaaa..
- +1 yıl
mantı mantı mantııııı. d
Amanda aman benim askim acıkmış mi :* drim :)
10 Yorumla
+1 yılÇok yorgunum bugün sen idare etsen? :)
10 YorumlaAz yede bir hizmetçi tut derdim
11 Yorumla- +1 yıl
Ya hizmetçi rus+sexy=?
Sana kolaygelsim
Tabi ki, aşkım, ne arzu edersen?
10 Yorumla
+1 yılhemen yapardım , ama diyen yok ;)
10 YorumlaBabe salata sana ait ona göre derim
10 Yorumla
+1 yılSen benden daha iyi bilirsin derim
10 Yorumlaseven ne yapmaz dostum?
10 Yorumla
+1 yılPizzacının numarası kaçtı?
10 YorumlaBunlardan hicbiri degil desemmm
13 Yorumla- +1 yıl
peki hangisi? aklıma gelmemiş olablr :)
- +1 yıl
onu unutmşm mantıklı aslında o cevapta :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyi fikir bende acıktım yürü mutfağa
10 Yorumlasen yeterki iste :)
12 Yorumla- +1 yıl
ender bulunan kız tipi :)
nıye hazırlamıyım kı :)
07 Yorumla- +1 yıl
niye hazırlayasın ki :)
- +1 yıl
Her seven kız yapar diye bir kaide mi var ama şimdi :) bence tamamen kişilik meselsi
- +1 yıl
Evlenilecek kız tipi :)))
- +1 yıl
Güzelde yemek yapıyorsn evde kalman sen :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılzıkkım ye gerizekalı derim
10 YorumlaYaparim ama ben istedigimde o da yaparsa :)
07 Yorumla- +1 yıl
Karşılıklı olacak illaki :)) çoçuk açlıktan ölse umursamıcan :P
- +1 yıl
gene karşılık beklenerek yapılıyrmuş gibi sanki ama neyse hadi iyiniyeti inanıyorum :))
- +1 yıl
İllaki birbirinizi kıracağnız zamanlar olacaktır.. Ama umarım seni en az üzeni bulursun :))
- +1 yıl
Zaten seven insan bilmeden kırar bence.. seven insanın bilerek kıracağını sanmıyorum :))
zıkkım ye kalk hazırla bende yim :D :D
03 Yorumla- +1 yıl
Evde kalan kız tipi :PP
- +1 yıl
Daha doğrusu evde kalacak deseydm daha doğru olurdu :)) ama siz kızlar ne yapar eder köprüyü geçene kadar kandırırsınız :DD
B ve d 😀 kiyamam ki lan
10 Yorumla
+1 yılyemek sepeti
10 YorumlaTabiki birtanem ♡♡
20 YorumlaB ve d :)
10 YorumlaD yi seciyorum :D
20 YorumlaKalk kendin yap derim :D
00 YorumlaD derdim. d
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar