Olmadığın bir insan olarak sevilmeyi mi, yoksa olduğun insan olarak nefret edilmeyi mi tercih edersin?

Diğer insanların isteklerine göre yaşayan, sırf beğeni toplasın ve takdir edilsin diye kişiliğinden ödün veren insanlar benim çok garibime gidiyor açıkçası. Bir insan çevresinin yorumlarına göre neden şekillenip benliğinden uzaklaşır henüz anlamış değilim.
Olmadığın bir insan olarak sevilmeyi mi, yoksa olduğun insan olarak nefret edilmeyi mi tercih edersin?
Peki sen diğer insanların seni sevmesi için olmadığın bir kişiliğe mi bürünürsün yoksa "Ben neysem o'yum beni seven böyle kabul eder." diyenlerden misin?
Olmadığın bir insan olarak sevilmeyi mi, yoksa olduğun insan olarak nefret edilmeyi mi tercih edersin?
Cevapla