• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Jenga oynuyormuş gibi sürekli alttan almak zayıflık mıdır?

Alphonse55
Alphonse55 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
112
Yapay Zekaya Sor
Jenga oynuyormuş gibi sürekli alttan almak zayıflık mıdır?
Jenga oynuyormuş gibi sürekli alttan almak zayıflık mıdır?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • mekanınsahibinil
    mekanınsahibinil Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 69%
    +1 yıl

    Ben daha bu zamana kadar her şeyi fazladan alttan alan, gururundan ödün vermeyi alışkanlık hâline getiren kimsenin mutlu olduğunu görmedim. Siz birileri için her şeyi alttan aldıkça karşınızdaki zeytinyağ gibi üste çıkmayı huy edinir. Orayı kendi krallığı beller ve sizin yaptığınız fedakârlıkları karşınızdaki insan gurursuzluk olarak görür. Siz istisnasız her şeyi alttan alırsanız karşınızdaki insanda kaybetme korkusundan eser kalmaz. Çoğu insan elindekinin değerini kaybetmeden anlamaz, hor kullanır. Bu yüzden her türlü ikili ilişkide her şeyin ölçülü olmasından yanayım. Her aşırılıkta zarar var.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • skinshape
    skinshape Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    aslında bu durum, ne tarz bir ilişki türünde hangi durumlarda uygulandığı konusunda değişkenlik gösterir. alttan almak kimi zaman karşındaki daha fazla yorulmasın, üzülmesin diye ona verdiğin değerden kaynaklanan bir gizli bir yardımdır; kimi zaman da boşa kürek çektiğini fark ettiğin veya pes ettiğin bir noktada daha fazla çaba sarf etmeyesin diye bir korunma ve kaçış yöntemidir. alttan almak kimi zaman konuyu direk kapatır, kimi zaman daha da derinleştirir. kimi zaman alttan aldıkça yükselir, kimi zaman alttan aldıkça yükseltirsin. alttan almak zayıflık değil ancak "sürekli" alttan almak zayıflıktır fikrimce -veya hiç olmasa bile, zayıflık yaratır-. çoğu şeyin fazlası, alttan almanın da sürekli ve her durumda oluşu zarar. hiç yorulmamak için yapılan, söylenen her şeyi alttan alırsın; ama bir bakarsın ki sürekli alttan aldığın için en çok yorulan sen olmuşsun.

    1
    0 Yorumla
  • Balzacc
    Balzacc Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Zayıflık olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Kimse alttan aldı diye zayıf olmaz benim nazarımda. Asıl alttan almak, bir şeyler söylememek, gerektiğinde susabilmektir zor olan. Herkes tartışır herkes bağırır çağırır bir sürü laf söyler ama herkes alttan alıp sindirmesini ve susmasını bilmez. Zayıflık değildir evet ancak sürekli de bir taraftan birinin yapması doğru olmaz. Bunlar duruma göre, kişiye göre değişkenlik gösteren şeyler. Bir gün her şey senin üzerine gelir sen sinirlenir karşındakini kırarsın diğer gün de karşındaki gelir senin kalbini istemeden sırf kafası çok dolu olduğu için kırar eder. Hani bunu yapmalıyken zayıflık olacağını söylemek doğru değil açıkcası.

    0
    0 Yorumla
  • ToxiCs
    ToxiCs Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Haksızlığa gelemem ve bu yüzden susmam, bundan rahatsız olacak biriyle de arkadaşlık kurmam. Bu durum bir süre sonra sizde kişilik kaybı yaratır ve kendi benliğinizi kaybedersiniz.

    Kendinizi sorgulamaya başladığınız zaman da, alakasız bir şekilde sürekli kendinizi suçlu bulursunuz.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

8

Cevap

  • KürkMantoluHayri
    KürkMantoluHayri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    E tabi. Sürekli alttan alan mutsuzluğa mahkum birkerem

    1
    2 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      Ben bunu bizzat analizleyip alttan almanın geçici mutluluklar getirdiğini öğrendim :D

      Yorumla
    • KürkMantoluHayri
      KürkMantoluHayri
      +1 yıl

      Bak işte ://

      Yorumla
  • OurangMedan u
    OurangMedan Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Zayıflık evet, alttan almak zorunda kaldığın insanla muhatap olunduğu için.

    2
    0 Yorumla
  • TheLastQueen1
    TheLastQueen1 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir yerde kendi benliginden vazgeçip, ödün verecek kadar çok sevmiştir. Bu doğru değildir, sürekli alttan almanız sizi daha değersiz yapıp kolay vazgecilmenize neden olacaktır.

    1
    2 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      Fark edeli bunu 6 yıl oluyor :D

      Yorumla
    • TheLastQueen1
      TheLastQueen1
      +1 yıl

      İnsan nankör bir varliktir togepi, senin sürekli alttan alman seni onun gözünde " cepte " olmandan öte goturmez. Fazla ilgi insanı yoldan çıkarır, kendinden verdiğin her ödün gün gelir sana koz olarak kullanılır. Her şey orta karar olmali.

      Umarım karsindakilere ona göre davranirsin.🍓

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İçinde bulunduğunuz duruma bağlı aslında. Yurt ortamında, okul ortamında, iş ortamında çoğu konuda alttan alırım, tatsızlık çıksın istemem çünkü.
    Ezilmekle alttan almak arasında ince bir çizgi var çünkü, şükür bunu koruyorum.
    Fakat aşk hayatında sürekli alttan almak cepteliği de yanında getirir.

    1
    2 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      Önemli olan o çizginin varlığını benimsemek bencede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tabi ki.

      Yorumla
  • elus1919
    elus1919 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 86%
    +1 yıl

    Sürekli tek tarafli alttan almak olmaz karşılıklı alttan almak gerek ve karşındaki insanlara hatasını açıkca söylemek gerek söylemezsen karşındakine her zaman haklı olma hakkı vermiş olursun. Ve alttan ala ala aslinda kendi düşüncelerini ve kendini değersizleştirmiş olursun

    1
    0 Yorumla
  • ÜmitveKorku
    ÜmitveKorku Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Güçlülüktür kolay mı alttan almak öyle zor ki ben birine sabrediyorum mesela gören beni söylüyor yürek varmış diye senin yaptığını kimse yapmaz diye
    Ne yapayım? O kişiyle sık sık görüşmek zorundayım elbette görüşmeyede bilirim ama kırarak ama üzerek ama dile gelerek bir kaç şey için kendimi kötü etmem iyi anda var kötü anda yok sayarım engelli sayarım yok sayarım kabullenirim
    Önemli olan tahammül edebilmek kırıp atmak çoook kolay

    1
    0 Yorumla
  • ReyaL1
    ReyaL1 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Bazen alttan aldığım oluyor, ama bu ona taviz verdiğim anlamına gelmez. Çünkü alttan aldığım kişi, bunu kendi kazanımı olarak görüyor, küçük zaferinin tadını çıkartmasını bekliyorum, ve alttan aldığım konu hakkında yeniden hata yapıyor. Sonra da yüzüne karşı bam güm doğruları saldırıyorum 😃

    1
    0 Yorumla
  • Sonbahar29
    Sonbahar29 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır bence zeki ve olgunluğun göstergesidir, bazen alttan almak. Zamanı gelince o kuleni başına yıkmayacağımız ne malum? O yüzden huzurlu olmak her şeye değer.

    1
    4 Yorumla
    • Sonbahar29
      Sonbahar29
      +1 yıl

      Karşımızdakine küçük düşmemek ve köle olmamak daha önemli

      Yorumla
    • Atahan43
      Atahan43
      +1 yıl

      Guzell

      Yorumla
    • Sonbahar29
      Sonbahar29
      +1 yıl

      @Atahan43 Teşekkür ederim😊

      Yorumla
    • Atahan43
      Atahan43
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • vanilliasky
    vanilliasky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Sürekli alttan alırsan yıkılmaya mahkum olursun. Rahatsız olduğum ve hoşuma gitmeyen davranışlarda alttan alamıyorum. Almam da. Sonra üzülen ve psikolojisi bozulan ben oluyorum.

    1
    0 Yorumla
  • 1_seda_1
    1_seda_1 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 66%
    +1 yıl

    Alttan almak 30 saniye mutluluk bir 30 sene de mutsuzluk getirir. Zayıflık olabilir çünkü genelde bunu korktuğundan yaparsın. Bana göre bütün korkular birer zayıflıktır.

    1
    0 Yorumla
  • _jfjsjf_
    _jfjsjf_ Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl

    Ciddi anlamda suçlu olduğumu hissedersem ya da karşımdaki kişiye fazla değer veriyorsam herşeyden ödün verip anca o zaman alttan alırım. Bana göre alttan almak zayıflık bir yerden sonra eziklik durumuna giriyor bu da pek hoş bir durum değil.

    1
    0 Yorumla
  • Walterin
    Walterin Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl

    Zayıflıktır evet. Üste çıkacaksın gerektiğinde yıkmayı bileceksin

    3
    0 Yorumla
  • _Boncuğum_
    _Boncuğum_ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Bir yere kadar alttan alınır yoksa baş edemezsin haklida olsan haksiz olursun. Zayıflık değil de kaybetme korkusu yaşayan insanlar genelde diyelim

    2
    0 Yorumla
  • Redscorpion25
    Redscorpion25 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Aile ise zayıflık değildir.
    Herkes site bazlı veya arkadaş bazlı düşündüğü için zayıflık diyebilir. Ne de olsa cool olunacak ya...

    1
    0 Yorumla
  • Esther1
    Esther1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Tıpkı jengadaki gibi ilerleyebilmek için alttan almak gerekebilir. Ama kendini yıkacak duruma getirene kadar değil. Jenga güzel örnek olmuş ✌🏻

    1
    0 Yorumla
  • merkürkedisi0
    merkürkedisi0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Alttan alan bir yapım yok battı balık yan gider misali ağzıma geleni söylerim. İçimde kalacağına onun canı çıksın

    1
    0 Yorumla
  • zehradimi
    zehradimi Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 81%
    +1 yıl
    Jenga oynuyormuş gibi sürekli alttan almak zayıflık mıdır?
    1
    0 Yorumla
  • invictus16
    invictus16 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Zayıflık değil sal aklık Erhan 😅

    1
    2 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      Adımı çok anıyorsun :D

      Yorumla
    • invictus16
      invictus16
      +1 yıl

      Adımı anma diyon yani ://

      Yorumla
  • Cailleach
    Cailleach Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    peygamber sabrına delalettir. Sonunda fena patlanır. Kendimden biliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • nurkanhan
    nurkanhan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 45%
    +1 yıl

    Sürekli altan almak zayıflık değildir. Lâkin sürekli alttan alıyorsa hızla kendini yıpratır insan.

    1
    0 Yorumla
  • Voice-Vibes
    Voice-Vibes Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Alttan ala ala ezik gibi yaşıyor insan, ben dayanamam.

    1
    0 Yorumla
  • Jomeoo
    Jomeoo Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Kimine göre zayıflık kimine göre erdem hatta bunu yapan insan sayısı az özel bence

    1
    0 Yorumla
  • NéoKorítsiNeráidon
    NéoKorítsiNeráidon Takip Et
    Yoda Yaş: 99 , eic 98%
    +1 yıl

    Alttan alırken altta kalmıyorsan zayıflık değil cancağızım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sürekli alttan alan, özür dileyen insan profilinin ne yazık ki öz güveni düşüktür. İnsanların gözünde pek değeri yoktur
    Yeri gelince lafı gediğine koymayı bilmeli insan

    1
    0 Yorumla
  • masal_anlatan_peri
    masal_anlatan_peri Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    Zayiflik degil. Ama bir sure sonra suistimal edilecegi muhtelemen

    1
    0 Yorumla
  • şükran2323
    şükran2323 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 873 cevap paylaştı.

    Zayıflıktır, kaybedeceksen bike onurunla kaybetmeyi bilmeli insan

    1
    0 Yorumla
  • Herhangibiresra
    Herhangibiresra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sürekli alttan almak değil de laf anlatmamak ciddi bir boşvermişliktir

    1
    0 Yorumla
  • AyYlakk
    AyYlakk Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Eğer alttan aldığını fark ediyorsa karşısındaki kayıp değil bence

    1
    0 Yorumla
  • cucukpremses
    cucukpremses Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence değil ama belirli bir sinir var her şeye alttan alirsan kullanılırken ve kirilsin alttan almakta sorun yok ama kendini ifade etmeli gerekirse bazı yerlerde karşı koymalisin

    1
    0 Yorumla
  • Justsurvive
    Justsurvive Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Alttan almak iyidir bence fakat surekli alttan alırsan üstüne cikarlar insanın. Ezikmissin gibi düşünürler. Her sey yerinde ve kararınca güzeldir.

    1
    0 Yorumla
  • Moondam-G
    Moondam-G Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Aslında ayıp değil bende bu yapıya sahibim ama karşıdaki insan hak etmiyorsa dur demeyide bileceksin hayatın gerçekleri

    1
    0 Yorumla
  • ssenas
    ssenas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    kendini önemsememek karşındakinş daha değerli görmek sonrasında sana çok büyük zarar verir. büyük bir zayıflıktır tecrübe konuşuyor

    1
    0 Yorumla
  • statiQ
    statiQ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 89%
    +1 yıl

    Yerinde cakasını atacaksın

    1
    2 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      Oooo hoşgeldiniz soruma gelen ilk erkek adamsın kral <3

      Yorumla
    • statiQ
      statiQ
      +1 yıl

      Dedim burç kardeşimi sap bırakmiim 🤪

      Yorumla
  • tesla369
    tesla369 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    İki tarafta yeri gelince alttan alır. Ama sürekli sen alırsan kendine saygısızlık yapmış olursun

    2
    0 Yorumla
  • perişan_teyze
    perişan_teyze Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    o kadar alttan alırsan takmazlar seni her şey ölçüsünde

    1
    0 Yorumla
  • -_-LuCy-_-
    -_-LuCy-_- Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bir gün gelir yıkılır. Alttan al al al temel sallanır 😉😉

    1
    0 Yorumla
  • Pımbırık
    Pımbırık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sürekli altan alınca ezilen taraf sen oluyosun zayıflık göstergesi değil aslında

    1
    0 Yorumla
  • jaguaree_XX
    jaguaree_XX Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Zayıflık değildir ama bir yere kadar alttan almalısınız fazlası kötü

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Belkide mutluluğun sırrı budur😏

    1
    1 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      Geçici mutluluk bence

      Yorumla
  • BlueCupcake
    BlueCupcake Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Hayır değildir

    1
    0 Yorumla
  • Zamansızgezgin
    Zamansızgezgin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 92%
    +1 yıl

    Bunun niyetle alakadı car

    1
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    süreklilik arz ediyorsa, evet zayıflıktır.

    1
    0 Yorumla
  • LorianaD
    LorianaD Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 84%
    +1 yıl

    Ne alttan alıyoruz jenga mı oynuyoruz alla alla ya

    1
    0 Yorumla
  • HarleyQuinn20
    HarleyQuinn20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Zayıflık değil ama alttan almamak lazım sürekli

    1
    0 Yorumla
  • Müthişanne
    Müthişanne Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 61%
    +1 yıl

    Hayır aksine güçlü olmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • gamzedesaklı
    gamzedesaklı Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 560 cevap paylaştı.

    Zayıflık değildir ama kullanılırsın

    1
    0 Yorumla
  • KuşKQnmaŽHayrįye
    KuşKQnmaŽHayrįye Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 95%
    +1 yıl

    Hakliysam alttan almam

    1
    0 Yorumla
  • Üğpoıu07
    Üğpoıu07 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Alttan almalık durumlara girmiyorum pek

    1
    0 Yorumla
  • ʙᴇʀʀʏ
    ʙᴇʀʀʏ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Zayıflık değilde saflıktır.

    1
    0 Yorumla
  • Ozengokhan34
    Ozengokhan34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 106
    +1 yıl

    Arada değiş bu kafayi yoksa çok uzen olur seni

    1
    2 Yorumla
    • Alphonse55
      Alphonse55
      +1 yıl

      O kafada değilim

      Yorumla
    • Ozengokhan34
      Ozengokhan34
      +1 yıl

      tamam o zaman👍

      Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Ben o kadar kibar olmayacagim. Direkt malliktir.

    1
    0 Yorumla
  • __MERVE_
    __MERVE_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet zayıflıktır

    2
    0 Yorumla
  • dilekdidem
    dilekdidem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    evet

    2
    0 Yorumla
  • Aşkım9999
    Aşkım9999 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Zayıflık değil s.. alaklık😃

    1
    0 Yorumla
  • düşdalgaya
    düşdalgaya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Tabiki zayıflık ne alttan alıcam onlar alsın

    1
    0 Yorumla
  • melankolineyaşıyor
    melankolineyaşıyor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Zayıflıktır

    1
    0 Yorumla
  • Özkan6688
    Özkan6688 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hahyir değil bence o sadece saygı ve sevgidir

    1
    0 Yorumla
  • Sada52
    Sada52 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayır senin üstünlüğünden kaynaklanıyor

    1
    0 Yorumla
  • DımtısDabadum
    DımtısDabadum Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    Eziklik olmaz mı?

    1
    0 Yorumla
  • sadecekimmm
    sadecekimmm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 79%
    +1 yıl

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Jenga oynuyormuş gibi sürekli alttan almak zayıflık mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sürekli darlıyor istek atıyor? 8 cevap verildi
Tavla oynarken fotoğraf paylaşan Şeyma Subaşı’nın kendi kendine oynadığı ortaya çıktı. Bu... 52 cevap verildi
Engeli kaldır demek acizlik midir? 45 cevap verildi
Bir anda neden oyun oynama isteği gider? 8 cevap verildi
Oyun oynayan insan sararsızdır bence? 3 cevap verildi
Esimin sürekli oyun oynamasi? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨