Arkadaşlar böyle yaşamak istemiyorum çok yoruldum zaten okb mahvediyor zaman zaman intiharı bile düşünüyorum napıcam?

22 yaşında Afyonluyum yalnızım gözlerimden yüzde 60 engelli ve okb hastasıyım bugüne kadar hiç arkadaşım olmadı hiç kimse sevmiyor istemiyor dışlıyor çok iyi bir insanım imam hatip mezunuyum herkesle iyi olmaya çalışıyorum ama yanlarına varıyorum bni takmıyorlar bile çok üzülüyorum gerçekten bu üzüntüyü haketmiyorum inşallah burdan arkadaş bulurum
Arkadaşlar böyle yaşamak istemiyorum çok yoruldum zaten okb mahvediyor zaman zaman intiharı bile düşünüyorum napıcam?
Cevapla