kızlar bu sorum size . içine kapanık ve duygularını dışa vuramayan erkeklerden hoşlanırmısınız ? yani yakışıklı veya eli yüzü düzgün bişey çocuk fakat bir kızın yanında ezik buzuk oluyor ve asıl yapmak istediklerini yapamıyor utanıyor çekiniyor . sizce böyle erkekler size nasıl görünüyor ? özgüveni yok ve bunu aşmak istiyor . yardımcı olurmuşunuz yoksa bi tekmede sızmı vurursunuz ? yardımdan kastım yanında olup konuşmasına yardımcı olmak sustuğu zaman bi konu bulup sürekli konuşturmak vs vs aklınıza ne geliyosa işte . söylede sorabilirim kızlar konusunda özgüveni olmayan bir erkeğe nasıl yardım edersiniz ? biraz uzun oldu ama idare edin umarım anlamısssinizdir sormak istediğimi :)
Bir tekmede ben vururum ezikse ezik kalmaya devam etsin
Ben öz güvenini kazanması için elimden geleni yapardım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar