• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler esmer mi olmalı, sarışın mı? ayrıca sakallı mı olmalılar sakalsız mı?

adsizklasorsana
adsizklasorsana Takip Et
Xper 2 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sizce erkekler esmer mi olmalı, sarışın mı? sakallı mı olmalılar sakalsız mı?
Erkekler esmer mi olmalı, sarışın mı? ayrıca sakallı mı olmalılar sakalsız mı?
Cevapla
Erkek Soruları Sakal Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Açık tenli ve sarışın, kumral olan bayanlar, oran olarak erkeklerin daha çok hoşuna gidiyor. Ama bayanların çoğunluğu siyah saçlı ve kara kaşlı erkekleri hoş buluyor. Çünkü, yüzün etrafında ki koyu renkler, erkekleri daha çekici kılıyor, bu arada esmer derken, herhalde saç rengini kasttettiniz, yani yüzü beyaz, buğday rengi gibi, açık tenli olmalı.

    0
    3 Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      erkeksı olmanınr renkle ne ilgisi var ya bu nası bir düşünce yapısı dünya yakısıklıları hep sarısın erkeklerden seciliyor kara kas kara gözlü türk erekkelrimizde kendini avutmasın hiç yok öyle erkeksiymiş daha iyimiş falan. EMİNEM örnegin adam sarısın fiziken de her yondende cok erkeksi ve sert. türk kızlarıda tabi türkiyedeki cogu erkek esmer kalınca ne yapsın övüyolar yok erkeksi bilmeme ne bunuda ilk defa türklerden duyuyorum renkle ne ilgisi var benim bir tanıdıgım var örnedgın cocuk top ama esmer bak renkle ilgisi yokmus ben sarısın uzun boylu ırıyarı cesaretli bir erkegı bin esmere degişirim valla bu arada dunyanın en guzel yuzu secilen erkegıde sarısın

      Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      hakkı bulutta esmer bu arada kızlarr :D alın hayrını görün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak eşcinselliğin, renklerle hiç bir alakası yok. Biz burada, görünüşten bahsediyorum. Sen git de birde, sarışın erkekleri bol olan ülkelere bak bakalım, oradaki bayanlar ne düşünüyor. Ayrıca, oran olarak, bayan güzellik sıralamasında, ilk sıralarda yer alan ülkeler, sarışınları çok fazla olan ülkeler ki, bende katılıyor, doğru buluyorum. Ama nedense bu ülkelerin, erkekleri "en yakışıklı" olarak kabul edilmiyor, İtalyanlar gibi, Latin toplulukları ilk sıralarda yer alıyor ve onların erkekleride çoğunlukla, koyu renk saçlı. Ben burada ten esmerliğinden bahsetmiyorum. Şimdi siyah saçlı ve beyaz yüzlü bir erkeğe,"sarışın" "kumral" diyemezsin, onu esmer yapan, genel de saç, kaş ve kirpik rengidir.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • İnseption
    İnseption Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Erkek dedin mi esmer olur kız gibi sarışın olmaz

    0
    8 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      heyt be :D

      Yorumla
    • İnseption
      İnseption
      +1 yıl

      Heralde be sandın esmer olan birinin erkek olduğu belli oluyor

      Yorumla
    • İnseption
      İnseption
      +1 yıl

      Ne sandın demek istedim be değil :)

      Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      erkeksı olmanınr renkle ne ilgisi var ya bu nası bir düşünce yapısı dünya yakısıklıları hep sarısın erkeklerden seciliyor kara kas kara gözlü türk erekkelrimizde kendini avutmasın hiç yok öyle erkeksiymiş daha iyimiş falan. EMİNEM örnegin adam sarısın fiziken de her yondende cok erkeksi ve sert. türk kızlarıda tabi türkiyedeki cogu erkek esmer kalınca ne yapsın övüyolar yok erkeksi bilmeme ne bunuda ilk defa türklerden duyuyorum renkle ne ilgisi var benim bir tanıdıgım var örnedgın cocuk top ama esmer bak renkle ilgisi yokmus ben sarısın uzun boylu ırıyarı cesaretli bir erkegı bin esmere degişirim valla bu arada dunyanın en guzel yuzu secilen erkegıde sarısın

      Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      hakkı bulutta esmer bu arada kızlarr :D alın hayrını görün

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      ya bir sussana sen ılove her cevaba yorum yapmışsın anladık salak değiliz

      Yorumla
    • İnseption
      İnseption
      +1 yıl

      İlove düşüncelerini içinde patlat burada açığa vurma

      Yorumla
    • Yamankarawsx
      Yamankarawsx
      1 yıl

      Esmer olunca ne oluyor cesaret ten renginde değil ben 1,90 boyunda 100 kilo ağırlığında bir boksörüm ve sarışınım ne esmer erkek gördüm beni görünce saygı gösteren dediğim gibi cesaret yürektedir ten renginde değildir

      Yorumla
  • negatiiifpollyanna
    negatiiifpollyanna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kumral ya da buğday tenli daha hoş duruyor bence. Sarışın sevmiyorum ben pek gerçekten. Ten rengim buğday olduğundan galiba yanıma yakıştıramıyorum sarışın birini. Kirli sakal çok iyi değil mi ya :)

    0
    4 Yorumla
    • erkek01907
      erkek01907
      +1 yıl

      Negatif işte negatif :-)

      Yorumla
    • negatiiifpollyanna
      negatiiifpollyanna
      +1 yıl

      Aman be size de hiçbir şey söylenmiyor :P

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      bende sarışın sevmem ama sarışın yeşil gölüyse asla vazgeçmem ve tabıkı olmazsa olmazlardan sakalı olucak :D

      Yorumla
    • negatiiifpollyanna
      negatiiifpollyanna
      +1 yıl

      Bulursun inşallah öyle birini ahaha :D

      Yorumla
  • aygii
    aygii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    İlla bir seçim yapmam gerekiyorsa ben kumral ve kirli sakaldan yanayım. Jensen Ackles güzel bir örnek mesela :)

    0
    2 Yorumla
    • harun_1907
      harun_1907
      +1 yıl

      O kim mahalledenki. p

      Yorumla
    • aygii
      aygii
      +1 yıl

      yakışıklı bir oyuncu kendisi :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

24

Cevap

  • Vintage
    Vintage Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Niye; boyayacak mısınız?

    Halen daha kafanız basmıyor değil mi; insanların standart olarak bir güzellik/yakışıklılık tanımı yoktur. Her tür fiziksel özellikteki insanın çekici olanı ve/veya olmayanı vardır sadece..

    0
    1 Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      erkeksı olmanınr renkle ne ilgisi var ya bu nası bir düşünce yapısı dünya yakısıklıları hep sarısın erkeklerden seciliyor kara kas kara gözlü türk erekkelrimizde kendini avutmasın hiç yok öyle erkeksiymiş daha iyimiş falan. EMİNEM örnegin adam sarısın fiziken de her yondende cok erkeksi ve sert. türk kızlarıda tabi türkiyedeki cogu erkek esmer kalınca ne yapsın övüyolar yok erkeksi bilmeme ne bunuda ilk defa türklerden duyuyorum renkle ne ilgisi var benim bir tanıdıgım var örnedgın cocuk top ama esmer bak renkle ilgisi yokmus ben sarısın uzun boylu ırıyarı cesaretli bir erkegı bin esmere degişirim valla bu arada dunyanın en guzel yuzu secilen erkegıde sarısın

      Yorumla
  • cokSOKTUNcek
    cokSOKTUNcek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    saç sakal muhabbeti yapmayın yaramı deşmeyinn. Askerdeyim hergün traş olmaktan bıktım sivildeyken ne güzel kirli sakal fönlü saçlar vardı burada sürekli saçlar kısa sinek kaydı traş falan bazen dışarda sakallı erkek görünce moralim bozuluyo :(

    0
    2 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      dert ettiğin şeye bak elbet bir gün biticek askerliğin sonra uzatırsın :)

      Yorumla
    • cokSOKTUNcek
      cokSOKTUNcek
      +1 yıl

      zaten bir bitsin askerlik 1 yıl kesmeyecem :)

      Yorumla
  • Yalnızprensess
    Yalnızprensess Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sarışın ve kirli sakal

    Sarışından kastım Karadenizliler gibi olmas

    Ama seversem esmer de olur yani

    Sakalsız da olabilir. Sakal çok önemli değil ya

    1
    3 Yorumla
    • harun_1907
      harun_1907
      +1 yıl

      Senin kafan ezogelin corbasina donusmus. p

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      hahahhaha D:DD

      Yorumla
    • Yalnızprensess
      Yalnızprensess
      +1 yıl

      Erkek olsun bizim olsun

      Yorumla
  • Alduino
    Alduino Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    img.gecce.com/2013/06/12/kivanc-tatli-132210AM.jpg bu resmin üzerine konuşan anca hakkı buluttur..

    2
    4 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      vuhuuu bebeğim yaa :)

      Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      Bizi oldurmeye mi calisiyorsun kaldir sunu olcem

      Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      erkeksı olmanınr renkle ne ilgisi var ya bu nası bir düşünce yapısı dünya yakısıklıları hep sarısın erkeklerden seciliyor kara kas kara gözlü türk erekkelrimizde kendini avutmasın hiç yok öyle erkeksiymiş daha iyimiş falan. EMİNEM örnegin adam sarısın fiziken de her yondende cok erkeksi ve sert. türk kızlarıda tabi türkiyedeki cogu erkek esmer kalınca ne yapsın övüyolar yok erkeksi bilmeme ne bunuda ilk defa türklerden duyuyorum renkle ne ilgisi var benim bir tanıdıgım var örnedgın cocuk top ama esmer bak renkle ilgisi yokmus ben sarısın uzun boylu ırıyarı cesaretli bir erkegı bin esmere degişirim valla bu arada dunyanın en guzel yuzu secilen erkegıde sarısın

      Yorumla
    • ıloveblondeboy
      ıloveblondeboy
      +1 yıl

      hakkı bulutta esmer bu arada kızlarr :D alın hayrını görün

      Yorumla
  • uurtheslothful
    uurtheslothful Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    bence en önemlisi erkeğin erkek, kadınınsa kadın olması gerekmekte. bu doğrultuda edindiği sağlam karekter ona hakettiği görünümü kazandıracaktır.

    0
    0 Yorumla
  • Layyykss
    Layyykss Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    erkek dedigin esmer olmalı sakalı olmalı kaslı olmalı. erkek dedigin erkek olmaz başka türlü.

    0
    3 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      kesinlikle

      Yorumla
    • harun_1907
      harun_1907
      +1 yıl

      Yasasiinnn hepsi bende mevcut. dd

      Yorumla
    • Layyykss
      Layyykss
      +1 yıl

      hıııı

      Yorumla
  • 5soslover
    5soslover Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    sarısın olması genelde tercıh edılır ama esmer de olabılır cok zor soru

    0
    0 Yorumla
  • FenomeN16
    FenomeN16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Evet türk Erkeği yapısına göre Esmer olmalı - ama sakal herkese yakışmıyor mesela bana yakışmıyor bu benim düşüncem karşı cinsi bilemem tabi ;)

    0
    0 Yorumla
  • Furkan91
    Furkan91 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 317 cevap paylaştı.

    Esmerim, genelde subay traşı olurum ve sakal olarak ya kirli sakalı tercih ederim ya da sinekkaydı :)

    0
    0 Yorumla
  • mericc
    mericc Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Ben beyaz tenli kumralım, sakallıyım. Ötekiler de farklı olsun bir zahmet :)

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı.

    Ben biraz esmer ve sakallı ama kelleştim biraz saçlarım azaldı

    0
    0 Yorumla
  • BayRA
    BayRA Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    esmer sakalli boyu 170 kilo 70 ve cok fazla yakisikli olmayan biri olmali :)))))

    0
    2 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      neden çok yakışıklı olmasın :D

      Yorumla
    • BayRA
      BayRA
      +1 yıl

      kiskanirsiniz sonra erkegi sinir edersiniz :)

      Yorumla
  • EymenD
    EymenD Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    herkes farklı telden çalışıyor :) sarışın esmer esmerde sarışın istiyor

    0
    8 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      aynen :D

      Yorumla
    • EymenD
      EymenD
      +1 yıl

      birgün yüzümün yarısını sarıya boyucam :D

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      ahahhaahha bak iyi fikir bu :D

      Yorumla
    • EymenD
      EymenD
      +1 yıl

      :D ya da oksijen suyunu hertarafıma sürüp güneşe çıkacam :D o zamanda turuncu olur sanırım :S

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      aman insan olalımda gerisi gelir zaten :)

      Yorumla
    • EymenD
      EymenD
      +1 yıl

      tabiki :) ama ben insan değilse insan gibi davranmıyorum ya neyse :D

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      anlamadım :D

      Yorumla
    • EymenD
      EymenD
      +1 yıl

      insana insan gibi davranıyorum :D

      Yorumla
  • prettyrecklesss
    prettyrecklesss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Buğday tenli sakalsız, hiç sevmiyorum erkekte sakal bıyık.

    2
    0 Yorumla
  • alekohristo
    alekohristo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 47
    +1 yıl

    ben esmer hafif kirli sakallı acık kahverengi gözlüyüm

    0
    2 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      vaovssssssssss :D

      Yorumla
    • alekohristo
      alekohristo
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Buğday ya da esmer tenli, sakalsız, bıyıksız ve subay traşlı

    0
    1 Yorumla
    • skystar06
      skystar06
      +1 yıl

      tam beni tarif etmişinlaaa

      Yorumla
  • endoplazmikbirkuldum
    endoplazmikbirkuldum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    kumral ve hafif kirli sakal olunca tadından yenmez kendimden biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gözdeseferoğlu
    Gözdeseferoğlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sarışın olmalı. Sabah akşam biblo gibi bakmalıyım ona

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ben esmer uzun boylu zayıflardan hoşlanıyorum
    hafif sakal olabilir ama recep ivedik gibi degil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Parasız oldu mu hiçbirinin bir önemi kalmıyor malesef:)

    0
    4 Yorumla
    • Topuksuz
      Topuksuz
      +1 yıl

      arkadaş nerden bildin ne yazacağımı ya

      Yorumla
    • muhendisozi
      muhendisozi
      +1 yıl

      Sen öyle sanıyorsun.

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      :d ahaahahaah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      "Sen öyle sanıyorsun" diyen arkadaş 18-24 yaş aralığından çıktığın zaman görüşelim:)

      Yorumla
  • protonium
    protonium Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 433 cevap paylaştı.

    Esmerin ben mesela. Sakallı iken daha bir yakışıklıyım sanki. Erkek adam esmer olur işte o kadar!

    0
    0 Yorumla
  • beyfendiadam
    beyfendiadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kızlar kumral yakışıklı kaslı ve zenginim nasıl sizce :) kumralın gideri var mı

    0
    0 Yorumla
  • aslihankoc
    aslihankoc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    bence esmer olmalı sarışınları sevmiyorum ve kesinlikle sakalsız olmalı

    0
    0 Yorumla
  • gizemlikıız
    gizemlikıız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    adam olsun gerisi önemli değil.

    3
    2 Yorumla
    • harun_1907
      harun_1907
      +1 yıl

      Yemin ediyorum okadar yorum okudum ama sana tek kelimeyle HELAL OLSUN

      Yorumla
    • gizemlikıız
      gizemlikıız
      +1 yıl

      harun_1907 sağolun adam olması çok önemli

      Yorumla
  • fmet700437
    fmet700437 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 36%
    +1 yıl

    Esmer ve sakalli candir cannn

    0
    0 Yorumla
  • ıloveblondeboy
    ıloveblondeboy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 60%
    +1 yıl

    Sarisin ve sakalli olmalii

    0
    0 Yorumla
  • kbra57
    kbra57 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kumral ve kirli sakal :)

    0
    2 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      kirli sakalı bende severim :)

      Yorumla
    • cokSOKTUNcek
      cokSOKTUNcek
      +1 yıl

      bende severim :P

      Yorumla
  • vişnezade
    vişnezade Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    esmer ve kirli sakallı olmalı dostum :D

    0
    1 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      aynen :D

      Yorumla
  • depresyonhırkasıı
    depresyonhırkasıı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    esmer sakallı ama kirli sakal aşırı değil

    0
    0 Yorumla
  • Erman3453
    Erman3453 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Adam olsunlar yeter kanks

    0
    1 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      aynen kanks

      Yorumla
  • ŞuraCan
    ŞuraCan Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 366 cevap paylaştı.

    Esmer, sakallı olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • comandanche
    comandanche Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    esmerler pek bir itici ırk abi

    0
    1 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      itici olmaması lazım esmer olunca da misal sarp apak

      Yorumla
  • yağmur____
    yağmur____ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kirli sakallı olsun esmer iyidir😭

    0
    1 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      kesinliklee

      Yorumla
  • İfrit
    İfrit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Esmer ve sakallı tercihim

    0
    4 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      benımde :)

      Yorumla
    • İfrit
      İfrit
      +1 yıl

      Ehehe :)

      Yorumla
    • cidoemo
      cidoemo
      +1 yıl

      betül naber?

      Yorumla
    • İfrit
      İfrit
      +1 yıl

      İyiyim sen

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    sakalı mecburkesiyorum nabıcam ben

    0
    6 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      kadınların nasıl bir majyajı varsa erkeklerın makyajıda sakal dıye düşünüyorum ben :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      ama iş için kesmek zorundayım yoksa cikolataın içinden kıl cıkmasını istemezsin değilmi

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      o zaman karışmadım farzet :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      :D suna bak coguda sakallı diyo ya :)

      Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      aynen sakalsız olmaz kızlar hastası :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      3 günde bir keserim ama hafta sonu 4-5 olur olmazsa karsınıza takmasakalla cıkalım :DD

      Yorumla
  • boncukmakarna
    boncukmakarna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    sarışın olmalı sakal yakışıyo olur :D

    0
    0 Yorumla
  • gizliyimkullanıcıyım
    gizliyimkullanıcıyım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    esmer olcak sakallı olcak

    0
    0 Yorumla
  • hazirangecesi
    hazirangecesi Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    ben esmerim. biraz japonlara benziyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Topuksuz
    Topuksuz Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 394 cevap paylaştı.

    Adam olsak yetmiyor demi :)

    1
    0 Yorumla
  • LilyPad-
    LilyPad- Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Kumral ve sakallı olmalılar

    0
    0 Yorumla
  • mavistuy
    mavistuy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Esmer/Kumral Sakallı ☺

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    esmerim sakallıyım :D mutluyum huzurluyum :D

    1
    2 Yorumla
    • adsizklasorsana
      adsizklasorsana
      +1 yıl

      en güzel açıklama senden geldi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sağol cınım :D ama başkası eic :P şimdi nasıl bir ikilemdir bu :D

      Yorumla
  • poyraz2
    poyraz2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    esmer ve sarışın var nıye kumralda koymadın

    0
    0 Yorumla
  • Sarışınss
    Sarışınss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    esmer ve sakallı olmalıı :D

    0
    0 Yorumla
  • skystar06
    skystar06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    benim gibi bir şey olmalı işte yaa

    0
    0 Yorumla
  • denpam33
    denpam33 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    siyah saçlı beyaz tenli ya da sarışın :D sakalsız

    0
    0 Yorumla
  • Viserioce
    Viserioce Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kumral.<3

    0
    0 Yorumla
  • KolalıCelibonn
    KolalıCelibonn Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Esmer sakallı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Esmer tabi ki. a

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler esmer mi olmalı, sarışın mı? ayrıca sakallı mı olmalılar sakalsız mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Gür sakallı erkekler mi, seyrek sakallı erkekler mi? 24 cevap verildi
Erkekler sakallı mı, sakalsız mı daha yakışıklı? 81 cevap verildi
Sakalsız mi sakallı mi olsun erkekler? 14 cevap verildi
Sakallı erkekler mi yoksa sakalsız erkekler mi daha yakışıklı? 50 cevap verildi
Kızlar, bıyıklı sakallı erkekler mi sakalsız erkekler mi? 22 cevap verildi
Erkekler sakallı mı daha çekici yoksa sakalsız mı? 37 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨