Ben yangına körükle gidenlerdenim, peki siz kimlerdensiniz?😂😂😂


Ben yangını söndüren itfaiye eriyim. Nerede yangın var, neresi yangın yeri, nerede bozgun var, hemen müdahale ediyorum. Söndürmeye, soğutmaya, yumuşatmaya çalışıyorum.
Ben hep söndürmek amacıyla giderim. Ancak bir elimde su diğer elimde benzin bidonu olur. Yangının devam etmesi gerektiğine inanırsam yanımdaki benzin bidonunu hemen devreye sokarım.
Oturup o ateşte mangal yapıp, semaverde çay içip keyfine bakanlardanım :))
Kendime müslümanım diiyosun yani senden de bu cvbi bekliyordum yine şaşırtmadın beni. Ajsjdkdks
Bu saatte ne kanatı yaff.😄
Bu saatlerde yemem prensiplerime aykırı. 😄😄yoksa yangından MAL kaciracağimizdan değil.😂😂😂
Bence sen acıkmışsın senin canın mangal istiyo hayırdır beni mangalami davet ediyosun, gerçi hangi birini yaptın bunu yapacan.😂😂😂
Yok sen ille beni dinden imandan çıkartıp sinirlendireceksin de bugün gündüz sinir kapasitem doldu yeterince.
Otur bir düşün acaba neden ve ne sebeplerden olmadi diye suçlama yapicana.
Söz verdim sözümün arkasındayım ama küsmedik mi araya küslük girdi.
Pehhh sen beni böyle mi tanıdın bumudur yani yıkıl karşımdan gözüm görmesin seni.😁😁😁
Ben hafızgillerdenim napacaz şimdi ajsjdkflglhl bir de şakacıgil vardı 😂😂😂😂😂😂😂
Ahahhahahahahah senin belanı vermeye haykırdım. 😂😂😂😂
Zaten bu espriyi binlerce üye arasından bir tek sen anlayabilirdin bende haykırdım 😂😂😂😂😂😂😂
şıracının şahidi bozacı hıhh
@what_can_ı_do alakası yok bu bir gerçek 😂😂😂
camdan dışarı bak
@what_can_ı_do bozacı gelmiş aaaa 😂😂😂😂
yok o buralarda yoksa dayanamaz gelirdi. ama senın yüzünden kart dedin 🤣
terlik attım geliyor kapat gözünü
@what_can_ı_do uzun menzilli terlik heralde 😂😂😂😂
@what_can_ı_do terlik atmak suç ben diyeyim de.😄
dema🙄
attım işte gelmezsede canı sag olsun terliğimin
bu arada sen nezaman 40 (kırk) olacaksın...
Doğum gününde terlik fırlatacak heralde bence doğumgününü söyleme ajsjdkdkdlföflglgö
Bencede çatlasın ayrica bana 40 deme allah seni tas eder.😂😂
yok be yaşlılara hürmetim var. bit baston bir gözlük ve kık adet mum yollayacağım.
@what_can_ı_do boylede düşünceli arkadaş.😄
@what_can_ı_do kendine de al hazırda bulunsun toptancıda 100 lü mum satılıyor anca yeter size 😂😂😂😂😂
kız seni gören de 15 sanacak 32 olmussun üç onluk iki birlik seninde mumların sığmaz pastana
@what_can_ı_do ben tek mum üflüyorum pastamın üzerine damlıyor zayi edemem gül gibi pastayı 😒
kız ben alırım sana bir tane pasta sırf o 33 mumu dikebilmen için.
Neyse sizin muhabbete doyum olmaz ben çıkıyorum haydi geceniz güzel olsun.👐
iyi geceler ilaçlarını aldın mı tansyon, şeker, kalp ve bilumum hastalıklar için
@what_can_ı_do güldük eğlendik hakkınızı helal edin. 🙏
@what_can_ı_do sen onu bırakta dişleri çıkarıp suya koydun mu bak ihmal etme gece düşer falan boğazına kaçar aman diyim aajskdkflflgşgşhihihş
tamam yaşlı dedik bu ne şimdi helallik vs ölecekmişiz gibi
ihtiyar gitti sen simdi yüklenir durursun bana
dişlerim sapa sağlam merak etme sen🤣
@what_can_ı_do koyktun mu 😂😂😂😂
topla tüfekle gel be
su tabancan damı yok
@what_can_ı_do TV açık bir şeye takıldım
kafam orada yoksa bezdirirdim seni 😂😂
tebi tebi hı hıı😅
@what_can_ı_do tamam uykum da gelmiş olabilir biraz aajsjdkfkf
bahane uydurma uykum geldi de gücüm yok sana karşı de ezemiyorum de
@what_can_ı_do yenilen pehlivan güreşe doymazmış sende ille uğraş benimle diyosun ama uyumam lazım. Ufak ufak kaçıyorum iyi geceler :))
. suyunu iç wc ye uğra suyunu iç. Allah rahatlık versin baş baş
@what_can_ı_do su içmeyi hatırlattığın için teşekkürler 👋
Teşekkürler eig için 🌸
Cevap
21Cevap
Bronzlaştırıcı süreyim de accuk yanam diyenlerdenim
O salına salına yürüyen ve yangın çıkaran, kişi benim.
Oysa ne kadar çelimsiz bir ateşti yaktığım, birden ortalık panayır meydanına döndü.
Yangina benzin dökmek daha eglenceli bence öyle yapmalisinn)
lafımın ayarı yok benim. ne olur iş nerelere gider diye düşünmem. bir elimde ateş diğerinde benzin Allah Allah nidaları ile koşa koşa giderim
😂😂allah ne verdiyse artık
valla öyle. sucuk var ekmek al gelirken
Biri kanat diyo biri sucuk diyo acıkmışsınız bence siz. Akskdkdkd
kanat ne ya sucuk varken
Oyle demeyin kanatta güzel oluyor mangalda.😄😄
yemek işkence be onu tamam tadı güxelde eti kemikten ayırmak dert kemik mi alıyoruz etmi kasaptan belli değil. kelebek öneririm daha güzel...
Evet kelebek güzel oluyor fazla zahmetli olmuyor.
orta yolu bulduk nihayet🦋
Soru nerden nereye geldi.😄
kahveye😅 sade orta?
Oooo kanat sucuk derken kahveye gelinmiş ben tavuk şiş isterim kemikleriyle uğraşamam direkt sıyır at olacak üşengeçlik seviyem 😂😂😂😂😂
ya ben yaparım çekil sen öteye
@HillssMoon_ sen geç kaldın biz kahveye geçtik neyse sende kahve iç barii.😄😄
Tabi sen yapacaksın kim yapacak başka
yaparım yahu elimemi yapışacak
Kayfe içek bence uygun kahveler benden olsun en genç benim aranızda ahsjsjdkdkfk
şimdi birsey diyeceğim eline koz geçecek demıyorum kız 😏
De de hiç koz kullanmam öyle de iyi yürekliyim
normalde kahve yasak bana ama ara ara içiyorum
Çarpıntı mı yapıyor dicem kızacaksın şimdi
yok o dediğim rahatsızlık varya meniere o yüzden
İlk kez duydum geçmiş olsun tabi şaka bir yana sağlık önemli
t. ederim fena birsey düşman başına
Taşı gediğine koyanlardanım. Kimi zaman sakin, sabırlı kimi zaman agresif. Fakat onurum ve itibarım için hiçbir zaman kendimi cellatın sehpasına başımı koyacak pozisyona düşürmedim.
Yangına müdahele ediyorumdur.
https://www.youtube.com/embed/kZvUvtDQzvYBende kızılderelilerdenim. Yangına hala dansı yaparak gideriz.😀
Aynı ben insanları bir olay olduğu zaman insanları kışkırtırım,çok daha büyük şekilde anlatırım
Ben öyle durumlarda sakinliğimi mümkün olduğu kadar koruyorum
Kimsenin sormaya cesaret edemediği soruları soranlardanim :))
Sönsün diye çabalarken yangına karışan bir zatı muhterem.
Omce yangini cikarip sonra sonsun diye yardim edenlerden 😂
Yangını söndüren ama yeri geldiğinde fırtına gibi esenlerdenim :D
Hava da uçan kara da kaçan yemek bulunca koşanlardanım 😂 😂
Yangına itfaiye ile gidenlerdenim djshsdj
Sizin yangınınızada körükle gelenler olunca6şaşırmayon
Bende o yangını çıkartan kişilerdenim
İzleyiciyim ben yangınlarda.
Gitmem o gelsin🤷🏻♀️😂😂😂
Baktım durulmuyor bende girerim
İlk ateşi yakan benim
Körükle yangından dönenlerdenim.
Çoğu zaman ben de öyleyim
Sefer oğullarındanım😂😂
Ateşe benzin dökerim...
Soğuk kanlı biriyim sakin ve düşünerek yaklaşırım
İtfaiye ile gidenlerden 🔥iyi söndürürüm.
Hafiften su serperim.
Yangın söndürücü
Oturup izleyenlerden
Sektir edip gidengillerdenim
Sakinleştirici gruptanim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?