Çocukken tecavüz eden kişiyi bulamıyorum, nasıl huzura kavuşurum?

9 yaşındayken 20 yaşlarında birinin tecavüzüne uğradım. O günden sonra öldüm. Okula gitmedim. aylarca yemek yemedim. Asla bir kıza yaklaşamadım. izole bir şekilde kimseyle görüşmeden köyde ıssız bir yerde tek başına yaşıyorum. nefes almamı sağlayan tek şey o kişiyi bulmak. Ama bulamıyorum. Ölüyorum acıdan. Asla bedel ödemeyecek. Nasıl geçer hayat böyle.
Çocukken tecavüz eden kişiyi bulamıyorum, nasıl huzura kavuşurum?
Cevapla