Çevremde herkesi tersliyorum çok mutsuzum engelleyemiyorum bu durumu
Öyle sıkıldım ki yaşadığım hayattan mutlu olmayı gülmeyi dahi beceremez oldum
Öyle sıkıldım ki yaşadığım hayattan mutlu olmayı gülmeyi dahi beceremez oldum
Hayatı anlamaya çalış eğer yaptıklarını bir hata olarak görüyorsan bunların sonuçlarını bir düşün ne kaybettiğini bence ilk önce böyle yap sonra kendi kendine konuş yani şöyle yap onuda kendine bir hayali arkadaş oluştur şöyle bir kaç gün onunla takıl böyle hani dışarıdan sen seni görsen delimi ne diye bakacağın birisi gibi düşün kendini eğlenceli oluyor banada deli diyolar neyse ayrıca diyetedir çok taktıysan o kafadan azıcık bir çık sadece bir günlüğüne git bütün istediklerini ıstediğin kadar ye ama sonra 3 gün boyuncada tartiya çıkma çünkü 100 gram bile alsan bu psikolojiyle kafayı bozarsın sonra hic bir seyle uğraşma bakma kapa telefonu gözünü kulağını her şeyi çünkü ne görürsen her an o bozuk ruh haline donersin sonra git yat bir yere en çok kendini neyde rahat hissediyorsan uzan hayal kur bilinç altını temizle sonrada git seni en mutlu eden özgüven veren bir film izle belki bu işe yarar
Mutsuzluk o an haklı olanı yaptığındır ama sana ve çevrene olumsuzluk vermekten seni aşağı çekmekten, ilerlemeni durdurmaktan başka hiçbir getirisi yok. Sen en büyük şeyi başarmılsın bu durumu kabullenip bu durumdan çıkmak isemişsin. En önemlisi buydu zaten. Bundan sonra herşey çorap söküğü gibi gelir. Bianda hiçbir sebep yokkenaynada kendine göz kırpıp içinde kelebekler uçuşacak hale gelebilirsin. Kendine hedefler koyup küçük küçük yapmaya çalış. Ve komedi dizisi izleyebilirsin "seviyor sevmiyor" medelaKuaför alışveriş gibi etkinlikler de mutlu edebilir veya hayatını düzene koymak. Bazen telefonunu resetleyip anaekranı değiştirmek. Ama bana göre en önemlisi Allahın rızasından caymamak ve namaza başlamak kardeşim.. Hem bu dünyada mutluluk ve huzur getiriyor hem de ahiret için farz olan bir emiri yerine getirmiş oluyorsun ve günde beş vakit allah seni huzuruna çağırıyor. Umarım mutlu olursun. Not :ayetel kursiyi bol bol oku
Düşünmeyi bırakacaksın davet gibi yapışkan uhu gibi sarıyor işte hepimizde var bu 👍🤭 bendede çok çöküşler oldu ama baksana senin nicin bile mutsuz 😔😊 lütfen zor biliyorum ama imkansız değil 🤷♂️ kendini bırakma hergüne şükret dua et niyet et doğaya çık şarkı söyle kendini sev sadece kendini sev 🙏💗
Yıllardır dönem dönem tam öyleyim. Yıllardır mutsuzum. Hiç bir ilaç tedavi edemez. Ama iyiye gitmesini o dönemi atlatmanı belki sağlayabilir. Sonuçta geçmişine baktığında asla geri alamayacağın uzun bir boşluk olmuşsa yapacağın bir şey yok.
Cevap
8Cevap
Bir erkek olmalı hayatında. yanaklarını ellerini cop cop öpmeli :) dünyanın tadına varmalısın
Yaşadığın birseyden dolayı ya da başına gelen bir olaydan dolayı mı?
bunun sebebi beklentilerinin gerçekleşmemesi olabilir insan o zaman istese de pozitif olamıyor
Hayat bir başka, başka bir bakışla.. diye bir Coca-Cola reklamı var izlemeni tavsiye ederim 🙂
Sevgiye ihtiyacın var ondan kendine bir gğvenszilik durumun söz konusu
Kafanı başka şeylerle meşgul et. Yeni insanlar tanı. Olumsuz şeyleri düşünmemeye çalış
Aylardır cevabını bulmaya çalışıyorum ama maalesef yok yarına çıkacağımız belli değil ama biz bu haldeyiz
Spora başlamanı tavsiye ederim benimde psikolojim bozuktu ailem kick boks-muay thai ye yazdırdı özel bir kulübe ben oraya gidip gele açıldım bende bunu sana öneririm
Olum lu bak herşeye kafanı dinleyeceğim bir yerde sakin bir yerde doğada mesala sevdugin şeyler yap çikolata ye 😂
Diyetteyim 😐diyette olmakta zaten zorluyor ya
cikamazsin, yani bende böyle mesela huzursuz ve mutsuz oldugumda hic birsey yapqmiyom o psikolojiden cikmak icin. Kendi geliyo ve gidiyo gibi
Kendini huzurlu hissettiğin yerler keşfet ve vaktini oralarda geçir. Orası bir yürüyüş parkı, yeşillik bir alan bile olabilir, kalk ve keşfet
Bende senin gibiym 😕
Mutlu ol yapamıyorsan yardımcı olurum sana
Belli bir nedeni var mı peki
Bende öyleyim boşver
Dertleşelimmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?