Üşengeçlikten 20 gündür banyo yapmadım, dişimi fırçalamadım?

Bu üşengeçliği nasıl atabilirim? Çok üşengecim. Banyo yapmaya dişimi fırçalamaya tuvaletimi yapmaya üşeniyorum. Yemek yeyip bilgisayarda zaman geçirip uyuyorum. Fikri olan var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Kurtulmak için sizden yardım istiyorum yazdıklarınıza bakın. Bu durumdan kurtulmak istemek kötü bişey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler arkadaşlar. Güzel Sazan.avi oldu :)
Üşengeçlikten 20 gündür banyo yapmadım, dişimi fırçalamadım?
Cevapla