Düşünce gücü, olumlama, pozitif enerji, düşünce çok az bilgim var. Bunları hayatımızda nasıl uygularız? Deneyen var mı?

Çekim gücü, Pozitif enerji, Hayal panoları, Olumlama gibi terimleri çok fazla duymaya başladım ve bazı insanların tecrübelerini okuyunca mantıklı da geliyor. Bunlardan önce meditasyon yapmak gerekiyormuş, Bir aralar meditasyon yapıyordum ve gerçekten rahatlıyordum ama sebepsizce bıraktım.

Bu konuları nasıl uygulayacağım hakkında bilgi verir misini?
Püf noktaları nelerdir?
Nelere dikkat etmeliyim?
Daha önce bu konularla bir şeyler yaşadınız mı?
Düşünce gücü, olumlama, pozitif enerji, düşünce çok az bilgim var. Bunları hayatımızda nasıl uygularız? Deneyen var mı?
Cevapla