Herkese herşeyi anlatıyorum bu huyumdan nasıl vazgeçerim?

Yani aşırı özelimi değil de genelde anlatıyorum özellikle kötü birseyse sanki anlatınca rahatlayacakmış gibi anlatıp sonra pişman oluyorum ve bu konuda basıma çok bela açıldı bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?
Herkese herşeyi anlatıyorum bu huyumdan nasıl vazgeçerim?
Cevapla