Üzülmekten sıkılana kadar üzülüyorum. Sonra üzülmekten bıkıp derdime çare aramaya başlıyorum. Geziyorum, içiyorum, bazen de iyilik yapıyorum. İyilik yapmak da iyi hissettirir. Yardım etmek, doyurmak, bozuk bir durumu düzeltmek. Deneyebilirsin.
Öncelikle kırgınlık duyduğum şey gerçekten de üzülmeme değer bir şey mi onu anlamaya çalışıyorum. Eğer cevabım evet ise kafamı dağıtacak farklı meşgalelere yöneliyorum. Üzerimdeki o kırgınlık hissini bir nebze de olsa en aza indirgemiş oluyorum.
Günlerce agliyorum içimden siyah kelebekler uçuşuyor sanki tenimi bir yılan isiriyor içimden uyumuyorum yemek yemiyorum 1 ay 2 ay geçiyor kendime zor geliyorum