Sorum herkese. İnsanlar beni çok yoruyor kimseyle arkadaşlık yapmak istemiyorum. Git gide daha çok içime kapanıyorum.?

Kimseyle arkadaşlık yapmak istemiyorum herkes beni çok yoruyor. Herkes benden bir şeyler istiyor bende kimseyi kıramadığım için bu isteklerini yapıyorum ama bu beni çok yoruyor herkesi çıkarcı bir insan olarak görüyorum. Bu yüzden kimseyle arkadaşlık kurmak istemiyorum. Yalnız kalmak bu açıdan çok rahat ama çok sıkıcı. Kafam allak bullak çok karışık bir çözüm yolu bulamıyorum. Etrafımdaki insanların problemleri bana çok basitmiş gibi geliyor. Ben anlatmaya başlayınca zaten hemen susuyorlar. Yaşıtlarım bana çok çocuk geliyor. Oldum olası yaşıtlarımla arkadaşlık yapamamışımdır. İnsanları olduğu gibi kabul ediyorum ama bu durumda beni yoruyor. Kafam çok karışık.
Sorum herkese. İnsanlar beni çok yoruyor kimseyle arkadaşlık yapmak istemiyorum. Git gide daha çok içime kapanıyorum.?
Cevapla