Hangisinden korkuyorsun? Çok sevmekten mi hiç sevilmemekten mi?

Gecenin ilerleyen saatlerine doğru hüzün çöker üstüme ve böyle sorular takılır aklıma.. Çok sevmekten korkuyorum. Hiç sevilmemek korkutmuyor, sanırım yaşadıklarımdan ötürü şu düşünceye sahip oldum "sevilmesem de olur".. tamam insanım sevgiye ihtiyacım var fakat hiçbir zaman tam seviliyor olduğumdan emin olmadım.. Acı ama doğru bir gerçek.. eminim sizler de olmadınız.. sevmek başkadır nezdimde.. Sevince şiirler, türküler yazıyorum.. Hele bide çok sevmişsem.. Ama bundan korkuyorum.. Çünkü hep çok sevdiklerimden aldım en büyük yaraları. Belki de bunun için kapattım ya da kapattık kalbimizin kapılarını. Fazla duygusallaşmadan sözü size bırakıp kaçıyorum. İyi geceler💕
Hangisinden korkuyorsun? Çok sevmekten mi hiç sevilmemekten mi?
Hangisinden korkuyorsun? Çok sevmekten mi hiç sevilmemekten mi?
Cevapla