İnstagram dm istekleri - kölen olabilir miyim?, Cennet mi düştün yaralanmış olabilirsin ben senin her yaranı sararim 😅😅 bu güzeldi ama xjjdjs , sapık bir kac foto, askim yerem seni (neyin kafasını yaşadıysa artık), çocuklarımın annesi evimin güneşi olur musun?, bir tane vardı lisede birlikte hayatı birlikte keşfedelim mi demişti , sonuç olarak hiç kimse başarılı olamadı 😂😂
Kişiliğime, karakterime, güzelliğime, gözlerime, duruşuma hatta asabi oluşuma bile iltifat aldım. Abaza iltifatlar çok aldım özellikle KS de burda nefes alan her kadina abaza iltifatlar geliyor ve çok d ciddiye almıyorum... Eşimin iltifatlarını buraya yazarsam görüşüm kalkar 😂😂😂 şaka şaka 😂😂😂 abaza değilde eşimin tuhaf iltifatları var😂😂 İlk duyduğumda bu nediyor yaaa demiştim😜 Aşkımın yan tandon bağları demişti, hala arada der beni sinir eder. O nasıl iltifat ise😜😜
Bu sitede birisi bana “Bence” bile yazmıştı.. 😄😄 İltifat ne ki?
Neyseki sıkıntılı, takıntılı biriydi.. Hatta herkese o benim sevgilim diyordu.. Sonra gidip başka erkeklerle sabahlara kadar mesajlaşıyormuş.. Sabaha doğru da ben Seyyahı seviyorum deyip muhabbeti kesiyormuş..
Oysa benim hiç alakam yoktu😅
Kaç kez reddettim.. Takıntılı bir manyaktı.. Şimdi yok ortalarda :))
Burdan birisi bana dedi ki -Eğer 112 yaşında değilsen konuşabilirmiyiz? Dedi. Ben "hayır" dedim "neden"dedi ben de dedim ki : "Bebn keyfim ve kahyasi öyle uygun gördük. "Dedim Adamın dedigi cumle : 3 nüzede kurban olurum jwkwkwhiqowkwj
Kişiliğime, karakterime, güzelliğimee ve özellikle gözlerime iltifat aldım ama abaza şekli bilmem olmadı.. Zaten havada asılı kalan boş sözler sonuçta iltifat...
"Ali Kırca'ya benziyorsun, izlemek istiyorum." Vallahi, aynen bu şekilde denildi. Tabii, o zamanlar Ali Kırca çok popülerdi :D Hatta bir müddet kadınlığımı bile sorgulattı bu cümlenin içeriği :D
Burada çok tutulan eski sevgilim ise "İlahe gibi güzelsin ama huyların da güzel olsaydı keşke" diyerek beni dumura uğratmıştır. Oysa kendisini gerçek hayatta öz annesi bile sevmez :D
Hiç tanımadığım biri seni seviyorum diye mesaj atmıştı bende beni tanımadan nasıl seviyorsun demiştim niye peygamber efendimizi de görmeden tanımadan sevmedik mi demişti dkdkdkdkdk
bir çok iltifat aldım ama en üzücüsü lise yıllarımda aldığım dıOkula gidiyoruz 5 kız bir kaç çocuk oturmuş aynen şu şeyi söylediler ayakkabısı yırtık kız efsane güzel ve bn buna oturup ağlamıştım arkadaşlarım gülmüştü utanmıştım fazlaca...
Her türlü iltifat aldım. Sadece güzelliğime değil, karakterime de çok güzel iltifatlar aldım. Şu an o abaza iltifatlar aklımda yok ama sınıftan bir çocuk bana su bardağım demişti, o sözü hiç unutmuyorum. 😂
Abazaların bişey demesine izin vermeden engelliyorum o yüzden abaza kelimesini ortadan bir kaldıralım. Onun dışında sevdiklerim ve müşterilerim bilinen iltifatları ediyorlar. Sıra dışı pek aklıma gelmiyor şu an
Fetö müsün kalbime darbe yaptın yazmıştı biri... Hakaret gibi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
hahhaha bana bir kere şey demişlerdi yavrum bu ne güzellik dudağındaki ruj alayım yala beni alev alev hatun hahahhha bu acaba kaçıncı seviye abazalıkta