evlenmeden ilişkiye girmek günah olduğu için tövbe etmek gerekiyormuş.
kuranı kerim mealinde şöyle yazıyor;
içinizden iki kişi evlilik dışı ilişkiye girerek zina ederse, her ikisini de işledikleri suça ve içinde bulunduğunuz toplumsal şartlara uygun bir şekilde cezalandırın. eğer cezalarını çektikten sonra tövbe edip uslanırlarsa, o geçmişte yaptıklarını yok sayarak onları bağışlayın. zira Allah bağışlayıcı , çok merhametlidir, tövbeleri kabul eder.
tövbe ettik ama dayanamayıp yine ilişkiye girdik, tövbe ettiğimiz için çok mu günaha gireriz?
Ayrıca bu durumu yaşayan var mı?
kuranı kerim mealinde şöyle yazıyor;
içinizden iki kişi evlilik dışı ilişkiye girerek zina ederse, her ikisini de işledikleri suça ve içinde bulunduğunuz toplumsal şartlara uygun bir şekilde cezalandırın. eğer cezalarını çektikten sonra tövbe edip uslanırlarsa, o geçmişte yaptıklarını yok sayarak onları bağışlayın. zira Allah bağışlayıcı , çok merhametlidir, tövbeleri kabul eder.
tövbe ettik ama dayanamayıp yine ilişkiye girdik, tövbe ettiğimiz için çok mu günaha gireriz?
Ayrıca bu durumu yaşayan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar