Hayır hissetmiyorum ve yalnız hissine kapılmam. Yalnız kalmayıda pek sevmem moralim aşırı bozuk değilse. Şu hayatta yalnız kalmak ya tercih ya da mecbur kalışlardır. Ben insanların yalnız kalmayı hep severim laflarınada inanmam. İnsanı tamamlayan, iyi gelen birileri olunca kim yalnız olmayı seçer. (Koca bir yalan) lakırdısı bence😀kimse üzerine toz kondurmaz. Hep üstte olma savaşı))
Kendimi yalnız hissetmek şu aralar bana çok iyi geliyor. Tek başımayım ve sadece kendi hayatımın sorumluluğu beni çok iyi hissettiriyor. Yalnız hissettiğimde, kendi işlerimle meşgul oluyorum genellikle, güzel sonuçları oluyor.
Yalnız olmakla yalnız hissetmek çok farklı şeyler. Yalnızlık bir tercihtir. Ben yalnız olduğumu hissetmiyorum. Sevenlerim vardır, arayıp soranların vardır. Ve iyi ki varlar!..
hissetmeme gerek yok zaten gercek cunku covid 19 pandemisi nedeniyle yalniz kalmak tercih degil zorunluluk sevdiklerim icin dostlarim icin bu zor donemde sabredecegiz.. yoksa evimi diledigim zaman gecelerin bitmedigi ana ceviriyorum...